//

[3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie)

[3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Euhm... heeft iemand (bijv Michael) al customfiles voor firmware 2.0.2? Of welke tools te gebruiken? Zou m'n iPhone v1 (VS versie) en 3G (Mobistar versie) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-08-08, 19:15
Flyerbunch's schermafbeelding
Flyerbunch Flyerbunch is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 24
Standaard

Euhm... heeft iemand (bijv Michael) al customfiles voor firmware 2.0.2? Of welke tools te gebruiken?

Zou m'n iPhone v1 (VS versie) en 3G (Mobistar versie) beiden willen upgraden dus..

Laatst gewijzigd door Flyerbunch; 19-08-08 om 19:23.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-08-08, 19:25
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

volgens mij is er nog geen pwnage tool beschikbaar voor 2.0.2. Nog even geduld dus voor de custom files.
  #63  
Oud 19-08-08, 20:31
Jupil Jupil is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb een 3G 16Gb OTB uit amerika.

Mag ik direct het toestel in dfu plaatsen en de custom van michael erop installen.
Via de option toets om de firmware te kiezen van michael, of moet ik eerst de pwnage tool eens gebruiken met de custom 2,0.

Op het toestel staat 2,0 (5A347) OTB op.

greetzz

Jupil
  #64  
Oud 21-08-08, 20:57
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Ik gebruik VirtualBox en als ik QuickPwnGUI120 gebruik en kom bij de stappen power voor 5 sec dan power en home 10 sec daarna home 30 sec dan krijg ik het usb teken met een itunes logo en sluit de app af ben nu al wat uuren er mee bezich maar kom niet verder dan het usb teken met een itunes logo. Wat doe ik dan fout???

Ben dus Mac osx gebruiker en virtual draai ik vista.
  #65  
Oud 21-08-08, 22:55
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut Bekijk bericht
Ik gebruik VirtualBox en als ik QuickPwnGUI120 gebruik en kom bij de stappen power voor 5 sec dan power en home 10 sec daarna home 30 sec dan krijg ik het usb teken met een itunes logo en sluit de app af ben nu al wat uuren er mee bezich maar kom niet verder dan het usb teken met een itunes logo. Wat doe ik dan fout???

Ben dus Mac osx gebruiker en virtual draai ik vista.
Blijkbaar krijg je hem niet juist in DFU mode. Als je iTunes logo ziet is het restore mode. De QuickpwnGUI120 werkt alleen als ie in DFU staat, dan loopt hij vanzelf door. Kom je niet in DFU dan stopt het programma (dos venster sluit) en moet je opnieuw beginnen.

DFU is: uitzetten -> power knop 5 sec -> dan home erbij 10 sec -> en dan power los voor zolang het moet, want dan schiet hij in DFU en gaat het dos scherm verder. Dit wordt zelfs getimed en uitgelegd in dat zelfde dos schermpje. Zoek anders ff op DFU mode voor meer info.
  #66  
Oud 21-08-08, 23:32
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Blijkbaar krijg je hem niet juist in DFU mode. Als je iTunes logo ziet is het restore mode. De QuickpwnGUI120 werkt alleen als ie in DFU staat, dan loopt hij vanzelf door. Kom je niet in DFU dan stopt het programma (dos venster sluit) en moet je opnieuw beginnen.

DFU is: uitzetten -> power knop 5 sec -> dan home erbij 10 sec -> en dan power los voor zolang het moet, want dan schiet hij in DFU en gaat het dos scherm verder. Dit wordt zelfs getimed en uitgelegd in dat zelfde dos schermpje. Zoek anders ff op DFU mode voor meer info.
Wat ik niet snap daar aan is als ik het dos scherm volg zie ik eerst 5 sec power dan 10 power en home dan 10 home en daarna nog 30 sec wat ik niet wat. Ik kom niet verder dan usb itunes icon of mijn iphone is gewoon weer opgestart. Welke stap doe ik verkeerd dan?
  #67  
Oud 21-08-08, 23:40
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Die eerste 5 seconden is het aftellen naar wanneer je voor het eerst de power knop moet gaan indrukklen. Als je leest wat er staat zal je dat zien, hij geeft echt duidelijk aan wanneer je de power knop voor het eerst moet gaan indrukken.

Iets van
Citaat:
Counting down
5
4
3
2
1

Now pres and hold power (dus hier pas beginnen)

1...2...3...4...5

Pres and hold home (keep power pressed)

1...2...3...4...5...6...7...8...9...10

Release power button (keep home pressed)

1..2...3 -> tot 30 Maar dan is ie al gestart met pwnen als ie in DFU staat
  #68  
Oud 21-08-08, 23:59
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Dit lees ik dus denk tik het maar even voor de andere die net als ik traag zijn met lezen.



Press and hold down the POWER button (you should now be just holding the power button).... 5... 4... 3... 2... 1...

Press and hold down the HOME button, DO NOT LET GO OF THE POWER BUTTON (you should now be just holding both the power and home buttons)... 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1...

Release the POWER button, DO NOT LET GO OF THE HOME BUTTON (you should now be just holding the home button)... 30... 29... 28... 27... 26... 25... 24... 23... 22... 21... 20... 19... 18... 17... 16... 15... 14... 13... 12... 11... 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1...
  #69  
Oud 21-08-08, 23:59
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Die eerste 5 seconden is het aftellen naar wanneer je voor het eerst de power knop moet gaan indrukklen. Als je leest wat er staat zal je dat zien, hij geeft echt duidelijk aan wanneer je de power knop voor het eerst moet gaan indrukken.

Iets van

Oke jij ook sneller met tikken
  #70  
Oud 22-08-08, 00:08
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Nou hoe ik het ook probeer hij komt er echt niet in ben nu op mijn mac mini vista maar aan het installeren wand begin toch te denken dat het aan dat ik mac draai met daar vista virtual in.
  #71  
Oud 22-08-08, 01:28
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Gelukkig het lag niet aan mij nu vista gewoon als hoofd os opgestart en nu ging het in een keer goed. Virtual os werkt niet dus.
  #72  
Oud 22-08-08, 07:54
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Hmm, das wel vreemd.

Maar het is je nu dus gelukt om te pwnen?
  #73  
Oud 22-08-08, 08:35
Hunterr Hunterr is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Echter nu heb ik als provider vodavone.de? ipv tmobile. ik kan ook geen andere kiezen via m;n iphone, ook niet na een reboot of iets dergelijks. Weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit kan oplossen?

Laatst gewijzigd door Hunterr; 22-08-08 om 17:11. Reden: Al opgelost
  #74  
Oud 22-08-08, 17:36
Jupil Jupil is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

AUB help.

Ik heb een Iphone 3G uit Amerika met de software 2.0 op.
Ik zou die iphone moeten kunnen doen werken op proximus en jailbraiken.

Is dat Mogelijk al?
Ik denk het wel daar michael de firmware 2.01 geeft met unlock.

Nu concreet heb ik die gedownload en dan via herstel op de iphone te proberen te installeren maar blijf error 6 krijgen. Ik heb zelf al eens geprobeerd op een andere mac waar nog ook een iphone heeft aangehangen. Ik krijg daar dezelfde fout error 6
Hoe geraak ik daaruit aub. Zijn er nog die daarmee te maken hebben of hadden.
Ik heb ook al gezocht achter dat bestand die ze zeggen dat de error 6 kan veroorzaken, maar kan dat nergens vinden op beide macs.

greetzzz

Jupil
  #75  
Oud 22-08-08, 17:37
alixgauthier alixgauthier is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: knokke,belgie
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar alixgauthier
Standaard

hallo iedereen!!!
ik heb een iphone 16gb witte(v2),ik had hem in 2.0.1 gezet en cydia op gezet.tot nu toe was alles perfect!nu:
ik heb per ongeluk een update gedaanus nu ben in 2.0.2!!!
alles weg(wat niet officiel was)dat wist ik
als ik probeer hem te pwned met de quickpawned,ik kies de 3g,dan vraagt hij me te browse (voor een ispw...dinge)dat is nu de probleem,ik had een lien gevonden op belgium-iphone(sorry)ik browse zet die lien,dan vraag hij me cydia,installer,logo custom,dus zit goed,ik druk op 'go',het process begin,maar 'dan!!!'error?
die lien was voor een v1
kan ik ergens z'n ispw vinden voor een v2?
dank u,nu zit ik gewoon met een v2 2.0.2 maar zonder cydia en installer:een beetje saai
jacques
  #76  
Oud 22-08-08, 17:41
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Wat is een LIEN??

Als je de firmware voor 2.0.2 voor de 3G zoekt, dan kun je die hier downloaden:
http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Je MOET altijd de goede firmware voor je iphone model gebruiken
  #77  
Oud 23-08-08, 09:36
alixgauthier alixgauthier is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: knokke,belgie
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar alixgauthier
Standaard

dank u voor de antwoord!!!een lien is een link(sorry ben franstallig)
ik heb nu cydia en installer:het werkt perfect!!!
iphone is toch de max!!!!!
  #78  
Oud 23-08-08, 10:00
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Exclamation

Even om zeker te zijn toch een vraag. Ik ga niet graag op mijn bekje

Ik heb een orignele iPhone 3G van T-Mobile. Ik heb ook 2.0.2 erop staan nu. Is er nu een mogelijkheid om hem te jailbreaken via mijn Mac? Ik heb dit eerder gedaan met 2.0.1 en toen de ge-restored en naar 2.0.2 gezet dus ik weet wel hoe dit werkt. Je krijg als je bezig bent een scherm waar hij zoekt naar FW op je Mac, zit daar die 2.0.1 nog tussen of kan ik ook de 2.0.2 gebruiken? Sorry als het wat dom klinkt maar ik ben liever zeker als zuur op het eind als je snap wat ik bedoel.
  #79  
Oud 23-08-08, 14:27
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sponzert Bekijk bericht
Even om zeker te zijn toch een vraag. Ik ga niet graag op mijn bekje

Ik heb een orignele iPhone 3G van T-Mobile. Ik heb ook 2.0.2 erop staan nu. Is er nu een mogelijkheid om hem te jailbreaken via mijn Mac? Ik heb dit eerder gedaan met 2.0.1 en toen de ge-restored en naar 2.0.2 gezet dus ik weet wel hoe dit werkt. Je krijg als je bezig bent een scherm waar hij zoekt naar FW op je Mac, zit daar die 2.0.1 nog tussen of kan ik ook de 2.0.2 gebruiken? Sorry als het wat dom klinkt maar ik ben liever zeker als zuur op het eind als je snap wat ik bedoel.
Zorg dat je iPhone 2.0.2 is, en selecteer in Quickpwn Fw versie 2.0.1.
Deze kan je downloaden via de wiki.
voor de 3G: http://appldnld.apple.com.edgesuite....8_Restore.ipsw
voor de 2G: http://appldnld.apple.com.edgesuite....8_Restore.ipsw

Laatst gewijzigd door iPhoneBitch; 23-08-08 om 14:33.
  #80  
Oud 23-08-08, 23:59
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneBitch Bekijk bericht
Zorg dat je iPhone 2.0.2 is, en selecteer in Quickpwn Fw versie 2.0.1.
Deze kan je downloaden via de wiki.
voor de 3G: http://appldnld.apple.com.edgesuite....8_Restore.ipsw
voor de 2G: http://appldnld.apple.com.edgesuite....8_Restore.ipsw
ja maar de persoon waar jij antwoordt op geeft heeft een macen daar is het nog niet op mogelijk, heel even geduld!

en in de laatste versie van quickpwn moet je 2.0.2 gebruiken!
2.0.1 in dezelfde folder zetten is niet meer nodig!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Unlock 1541 01-02-09 09:33
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.