iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/18603-3g-pwnage-2-0-2-verzameltopic-osx-versie.html)

bohr2008 09-08-08 21:05

Wat doet eigenlijk de no wipe functie in winpwn 2.0.0.4

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kyller (Bericht 165496)
Was er vanuit gegaan dat je windows had, staat n.l bij je naam ;)

sterker nog ben nu aan het pwnen onder windows... :)

Anders moest ik pc weer rebooten.. geen zin in.

frankhan 09-08-08 22:02

Ik heb nog wel een paar gig over deze maand. Nog een mirror nodig?

Michael 09-08-08 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankhan (Bericht 165573)
Ik heb nog wel een paar gig over deze maand. Nog een mirror nodig?

Bedankt voor het aanbod maar zo is het goed :D

Weaka 09-08-08 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kyller (Bericht 165416)
Nee hoor hoeft helemaal niet!
Er is een fix in Cydia, als je deze draait kan je gewoon weer je mail.app gebruiken! je moet wel even de source toevoegen..... fix heet asMailfix2 de source die je moet toevoegen is iPhone-notes.de
Werke bij mij perfect! Succes

Hey,

Ben je zeker van het adres van deze source? Cydia geeft hier bij mij een foutmelding op.

Michael 09-08-08 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weaka (Bericht 165611)
Hey,

Ben je zeker van het adres van deze source? Cydia geeft hier bij mij een foutmelding op.

Kijk eens op de homepage can Cydia daar zie meer package sources daar staat hij in

Weaka 09-08-08 22:39

Thx het staat trouwens ook al reeds in Installer Beta 4. Je kan de source ook toevoegen via "http://www.sendowski.de/iphone"

Globalist 09-08-08 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 165490)
sluit je iPhone aan op je Mac. Open iTunes en zet je iPhone uit. Houdt nu zowel je aan/uitknop als je home knop 10 seconden vast. Laat na deze 10 seconden de aan/uitknop los en houdt de home knop nogmaals 10 seconden vast ......
et voila ..... je iTunes vindt een iPhone in recovery mode. Dit is voor de mac versie. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het voor windows anders zal zijn, maar dat zal voor jou met je twee macs niet uitmaken. Zo gaat het zeker lukken.

Macron, thanks! Sorry, mijn eerste bericht was fout, ik heb zowel 'n pc (Windows) als 'n macbook, was een typo, daarom ook mijn vraag, maar dank voor je antwoord! Ik twijfelde omdat ik mijn liedjes (itunes) op de pc heb en niet op mijn macbook, daar sync ik de iphone mee, ik was bang dat als ik het sync met de itunes op de macbook ik mijn liedjes kwijtben, maar dat is makkelijk weer geregeld natuurlijk.

Mikatjuh 10-08-08 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 165090)
[B]
Custom Firmware 2.0.1 zonder activatie
Michael's Custom FW zonder activatie

Is deze Custom Firmware met Ananas logo of met Apple?

Michael 10-08-08 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikatjuh (Bericht 165705)
Is deze Custom Firmware met Ananas logo of met Apple?

Apple logo

Mikatjuh 10-08-08 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 165712)
Apple logo

Oke Super! Dankjewel:)

Supper Phone 10-08-08 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 165712)
Apple logo

Ships dacht dat we een mooie foto van jou kregen, krijgen Appel logo :D

En nog bedankt voor al het moois.

Suc6 verder

Mikatjuh 10-08-08 00:56

Mschn een beetje domme vraag maar was ik vergeten... Als ik die custom firmware op mijn iphone zet moet mijn iphone daarvoor gepwned ooit zijn geweest of niet

iPhoneBitch 10-08-08 03:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikatjuh (Bericht 165758)
Mschn een beetje domme vraag maar was ik vergeten... Als ik die custom firmware op mijn iphone zet moet mijn iphone daarvoor gepwned ooit zijn geweest of niet

Zie https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post165461

Cesco 10-08-08 15:46

Waar vind ik micheal's Custom files? Ik wil mijn 3g upgraden met installer en niet met Cydia

Supper Phone 10-08-08 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cesco (Bericht 166185)
Waar vind ik micheal's Custom files? Ik wil mijn 3g upgraden met installer en niet met Cydia

Gewoon ff kijken staat op het forum:

Pwnage Tool 2.0.2 nu écht beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl

;)

suc6

Cesco 10-08-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supper Phone (Bericht 166198)
Gewoon ff kijken staat op het forum:

Pwnage Tool 2.0.2 nu écht beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl

;)

suc6

Dan is mijn vraag. Bestaat er ook een custom met alleen installer?

Flyerbunch 11-08-08 01:08

Even voor alle duidelijkheid.. belgische iPhones gekocht bij Mobistar gebruiken de custom firmware zonder activatie? Heb deze geprobeerd en kreeg 'error 6'. Blijkbaar moet je wel degelijk pwnen op win of mac om het te doen laten werken. Welke tool werkt het best? Heb mac met ook vista erop.

PS: bij m'n iphone V1 lukte Michael's custom restore V1 zonder problemen en te pwnen en de custom restore V2 bij m'n 3G niet. Raar!?

iBen 11-08-08 01:31

Met Winpwn geen enkel probleem gehad, alles werkt perfekt.

Flyerbunch 11-08-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bheestermans (Bericht 166741)
Met Winpwn geen enkel probleem gehad, alles werkt perfekt.


ok, maar zonder eerst winpwn te gebruiken werkt de custom restore voor 3G dus gewoon niet blijkbaar? Dit was bij iPhone V1 geen probleem.. geen winpwn of pwnagetool nodig gehad voor custom restore erop te zetten.

Twister 17-08-08 18:14

Hoi ik ben volledig nieuw hier, en wou men thema's veranderen en kwam ik hier op.
Ff geregd, en wat rond gelezen wat ik moet doen maar het is zo ingewikeld dat ik er niet aan uit kan, en beetje schrik gekregen heb om eraan te beginnen.
Ik heb een Iphone 3G vanauit belgie, met firmware 2.01 onlangs erop gezet.
Gekocht in een mobistar winkel, zonder abbo (heb zelf een proximus abbo).
Kan iemand mij gewoon naar toewijzen, wat ik moet dowen allemaal, en waar ik kan lezen stap voor stap wat ik moet doen om mijn thema's enz te kunnen restylen naar mijn zin ?

Sorry als dit verkeerd geplaatst is, maar heb bang om men iphone stuk te doen omdat ik niet wist met wat ik bezig ben. pm'en mag gerust ook :)

Alvast mijn dikke dank hiervoor :D

EDIT:
Ik heb nog wat rond gelezen en ik heb nu deze gdl -iPhone1_2_2.0.1_5B108_Custom_Restore-
nu is mijn vraag hoe zet ik hem op men iphone met winxp? of moet het via iTunes? en kan iemand mij linken wat als het geinstalled is, wat er dan moet gebeuren? ben er benieuwd :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.