iPhone 24/7 x 52 uptime instellen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een iphone 6 als bewaking camera inzetten, dat werk allemaal, behalve dat er om de zoveel tijd de applicatie met de hand opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 24/7 x 52 uptime instellen.
Ik wil een iphone 6 als bewaking camera inzetten, dat werk allemaal, behalve dat er om de zoveel tijd de applicatie met de hand opnieuw gestart moet worden, oorzaak is random: B.v.
_OS update _icloud security renew en andere onzin dingen. Vraag: Hoe kan ik dit soort verstoringen uitschakelen, zodat de iphone 24/7/52 door draait. Ik overweeg oo jailbreak, maar welke tweaks en welke jailbreak is dan het handigst? Vast bedankt! Joop |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ios update kun je uitschakelen via een jailbreak ota disable en er zijn nog meer tweaks die dit tegenhouden
de tweede zou ik niet eens weten wat dat is ... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-11-20 om 06:39 ---------- denk dat je bij ververs op de achtergrond ook een hoop dingen kunt uitschakelen |
Labels |
24/7 uptime security |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 hoe instellen? | Hermadrid | iPhone algemeen | 46 | 30-09-12 23:08 |
|
|