1064 Error :-( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo gisteren -en vandaag- probeer ik mijn 8G 1e Gen Iphone te upgraden naar 2.0.1, eerste keer met winpwng een custom gemaakt,.via DFU herstellen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1604 Error :-(
Hallo gisteren -en vandaag- probeer ik mijn 8G 1e Gen Iphone te upgraden naar 2.0.1, eerste keer met winpwng een custom gemaakt,.via DFU herstellen in Itunes,..gelukt helaas,....... ik heb geen carrier (A1 Oostenrijk) en kan ook niet gebeld worden
Mmm,... heb ik "aktivate" en "unlock" goed aangekruist vraag ik mij af ,.. en maak een nieuwe custom (dit keer goed opgepast... en probeer weer via Itunes DFU een herstel te maken... Nu krijg ik keer op keer 1064 fouten...... mmm iemand een idee ?! Ook al custom van Michael geprobeerd ook 1604, ook een andere USB poort,... Ik heb gezocht.... heb gevonden dat ik terug moet naar 1.1.4 en dan met kiphone mijn baseband moet ereasen,..kiphone herkent mijn iphone niet,.. Iemand een idee =?! Laatst gewijzigd door Frits; 16-08-08 om 14:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zet hem terug naar een standaard firmware en daarna unlock je hem weer
kijk hier even voor verdere informatie: https://forum.iculture.nl/f59/i...55-unlock.html succes
|
|||
|
|||
Ok ik was een paar dagen in het buitenland maar toch nog even feedback hoe ik het heb opgelost.
Deze foutmelding kwam dus echt iedere keer,.... niets hielp,.. Toen Itunes 7.5 installierd, 1.1.4 er weer op, unlock met liberty+ daarna weer itunes 7.7 erop en naar 2.0.1 gegaan zonder probleem.. Itunes is niet iets wat je makkelijk deinstallierd,.... zoek naar *.ifl files ..met ctrl-als-del zoek alles wat met itunes (processen) en beeindig alles..... Een gelukkige 2.0.1 gebruiker .) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 28 | atmodude | iPhone algemeen | 116 | 04-01-12 12:21 |
error 21 | deschilder | iPhone algemeen | 3 | 24-03-11 21:10 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error 13 | Willy82 | Archief | 3 | 26-09-08 21:45 |
WinPwn 1064 Error? | e_sabbagh | Unlock [archief] | 1 | 22-05-08 14:40 |
|
|