Wie kan mij helpen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds april dit jaar heb ik een iphone 2g 8 gb met debitel abonnement via de GSM stunter. Tot de firmware update 2.0.1. werkte alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen
Sinds april dit jaar heb ik een iphone 2g 8 gb met debitel abonnement via de GSM stunter. Tot de firmware update 2.0.1. werkte alles prima. Toen niets meer. Met de informatie van dit forum werkt de iphone weer mbv. QuickPwn GUI. Maar....
Helaas kan ik niet bellen . Hij geeft aan dat er "geen Service" is. en het scherm geeft geen provider weer, alleen maar streepjes. Dit doet hij ook met andere SIM kaarten. Wat kan ik hieraan doen. ? Ben ik iets vergeten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instaleer bootneuter uit cydia en flash hem, lockscreen op nooit zetten
|
|
|||
|
|||
Installeren vanuit Cydia lukt (nog) niet omdat ik de verbinding met onze router niet voor elkaar krijg.
Waar kan ik de custom software van michael vinden? |
|
||||
|
||||
moet je even de zoekfunctie gebruiken (als ik op mijn pc zit zet ik die link even neer,als niemand anders het heeft gedaan ik zit nou op mijn iphone
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt!! de extra aanwijzingen van truckdiver werkten prima.
Bedankt voor de hulp voor nu en nogeens |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan mij helpen? | centong | iPhone algemeen | 1 | 09-02-11 15:38 |
Wie kan mij helpen? 3.1.2 | janjanjan | Archief | 1 | 30-10-09 14:14 |
Wie kan mij helpen?? | FijNTJe | Archief | 1 | 27-06-09 20:21 |
|
|