Quickpwn stopt steeds vanzelf discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb eerst getracht om onder Parallel's (Windows-emulatie op de Imac) m'n gepawnde en daarna naar versie 2.02 geupdate Iphone 2G te jailbreaken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Quickpwn stopt steeds vanzelf
Hey,
Ik heb eerst getracht om onder Parallel's (Windows-emulatie op de Imac) m'n gepawnde en daarna naar versie 2.02 geupdate Iphone 2G te jailbreaken met Quickpwn. Dat lukte echter niet omdat m'n Itunes (ondanks dat het afgesloten was) telkens plots opstartte met een DFU-melding waardoor het pawnen niet lukte ... Quickpwn bleef in het zwarte commando-scherm hangen zonder een melding van enig succes. Nu tracht ik Quickpwn vanop m'n Windows-laptop uit te voeren maar Quicpwn geeft er steeds vroegtijdig de brui aan (verschillende pogingen achter de rug). Kent er iemand een oplossing? Dank bij voorbaat, Stoffel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bij taakbeheer even itunes/help uitzetten
|
|
|||
|
|||
Itunes is zelfs nog niet geïnstalleerd op deze laptop ...
Hoi,
Itunes is zelfs nog niet geïnstalleerd op deze laptop ... Grtz |
|
||||
|
||||
Die heb je wel nodig iTunes Dus installeren maar
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik heb succesvol zonder problemen mijn gepwnde 2.01b via iTunes geupgrade naar 2.02. Daarna gejailbreaked met quickpwn, M A A R iTunes stond gewoon open. EN dus niets afgesloten in taskmanager. Alle itunes gerelateerd processen draaiden gewoon. En alles doet het incl. Installer en Cydia. Laatst gewijzigd door xb9; 21-08-08 om 00:31. Reden: tikfoutje quipwn gecorrigeerd naar quickpwn |
|
|||
|
|||
Gelukt
Wederom bedankt voor de hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
3G Stopt Steeds | Steyr | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 21:10 |
Sim 'locked' vanzelf | dutchwoud | iPhone algemeen | 2 | 15-09-08 10:02 |
Iphone popt steeds vanzelf terug naar summerboard | vy_k | Unlock [archief] | 9 | 05-12-07 19:29 |
|
|