Na installeren bossprefs geen muziek/werkende apps? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb men iPhone gejailbreakt(2.0.1), alles werkte heel goed, tot ik plots geen muziek meer zag op m'n iPhone (iTunes gaf nochthans mn 6GB muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na installeren bossprefs geen muziek/werkende apps?
Ik heb men iPhone gejailbreakt(2.0.1), alles werkte heel goed, tot ik plots geen muziek meer zag op m'n iPhone (iTunes gaf nochthans mn 6GB muziek aan), en m'n originele (appstore) apps niet meer werkten!
Na een lange restore, stond m'n muziek erop en kon ik m'n apps draaien tot ik bossprefs installeerde, sindsdien was wéér alles weg... Heeft nog iemand van jullie dit probleem gehad? (Nu werkt alles goed, zonder bossprefs) Ligt het aan Bossprefs of toch aan iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Volgens mij ligt het niet aan BossPrefs. Ik heb het bij 2.0.1 gebruikt en gebruik het nu bij 2.0.2 (beide met jailbreak) en heb nog geen problemen gehad.
Over die niet werkende apps; je zou in BossPrefs kunnen proberen de "Fix User Dir Permissions" uit te voeren. Dit is terug te vinden onder de knop more als je bossprefs opstart. |
|
|||
|
|||
Als het nog eens voorkomt zal ik dat proberen, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Cydia] Geen apps installeren | Chasinn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-08-10 23:15 |
|
|