naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gewoon voor te zien Rechtstreeks op de herstel knop gedrukt in itunes terwijl ik op de alt knop aan het drukken was kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten
Ik heb gewoon voor te zien
Rechtstreeks op de herstel knop gedrukt in itunes terwijl ik op de alt knop aan het drukken was kon meteen de custom firmware van Michael aanduiden , en het starte moest echt niets anders doen en Iphone werkt perfect nu na 5 minuten enige suggesties aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is een goede
Dit kan echter alleen op de mac! iTunes geeft op windows anders een fout |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
cool , ben weer aan het testen geweest en in windows ging het ook
heb custom firmware aan het aanpassen geweest en vergat installer en cydia aan te vinken maar itunes heeft dit terug gezet na de optie reserve kopie terug zetten , een vorige reserve kopie te kiezen cool Itunes heeft cydia en installer op mijn Iphone gezet samen met al de instellingen , hehe |
|
||||
|
||||
Ah kijk!
Dat is mooi om te weten! Ik zal morgen even de bestaande handleiding aanpassen (zit nu aan het bier) Toen ik van 1.1.4 naar 2.0 ging, kreeg ik alleen maar 6 of 16xx errors. BTW, is je iTunes in Windows wel gepwnt of dat ook niet?!? Laatst gewijzigd door cypher21; 29-08-08 om 23:07. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Citaat:
En niet teveel drinken he, drink met mate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DFU mode zonder home button | RensIphone | iPhone algemeen | 4 | 17-12-10 10:17 |
DFU mode zonder powerbutton | erikroeier | Archief | 1 | 23-11-09 18:15 |
Iphone dood naar dfu mode!? | synthic | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 11:53 |
iPhone 3G: Iphone herstart constant naar DFU mode? | pevi | Unlock | 3 | 28-12-08 22:39 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
|
|