//

Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1)

Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-08, 23:07
Gerardo1991 Gerardo1991 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1)

Hallo!

Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal natuurlijk hoogstwaarschijnlijk komen door de apps die erop staan. Maar dat brengt mij bij het volgende punt, als ik de 2.0.1 versie jailbreak met winpwn dan kan je als het goed is de partitie instellen en dan zou je naar horen zeggen meer ruimte hebben voor apps en het loopt allemaal wat vlotter. Correct me if i'm wrong.

Oja en ik heb hem net hersteld met de gedacht (ja dom ik weet het) dat hij ook weer terug ging naar de fabrieksfirmware maar dat is dus niet zo. Maar doordat herstellen is dan mijn jailbreak eraf, als ik dat goed heb gelezen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-08, 00:38
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardo1991 Bekijk bericht
Hallo!

Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal natuurlijk hoogstwaarschijnlijk komen door de apps die erop staan. Maar dat brengt mij bij het volgende punt, als ik de 2.0.1 versie jailbreak met winpwn dan kan je als het goed is de partitie instellen en dan zou je naar horen zeggen meer ruimte hebben voor apps en het loopt allemaal wat vlotter. Correct me if i'm wrong.

Oja en ik heb hem net hersteld met de gedacht (ja dom ik weet het) dat hij ook weer terug ging naar de fabrieksfirmware maar dat is dus niet zo. Maar doordat herstellen is dan mijn jailbreak eraf, als ik dat goed heb gelezen?
zover ik weet is het niet mogelijk te downgraden omdat je baseband is geupdate bij 2.0.1>2.0.2

het zou goed mogelijk kunnen zijn dat de firmware 2.0.(1) onder de nieuwe baseband werkt, maar heb er wel een hard hoofd in!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 28-08-08, 06:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardo1991 Bekijk bericht
Hallo!

Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal natuurlijk hoogstwaarschijnlijk komen door de apps die erop staan. Maar dat brengt mij bij het volgende punt, als ik de 2.0.1 versie jailbreak met winpwn dan kan je als het goed is de partitie instellen en dan zou je naar horen zeggen meer ruimte hebben voor apps en het loopt allemaal wat vlotter. Correct me if i'm wrong.

Oja en ik heb hem net hersteld met de gedacht (ja dom ik weet het) dat hij ook weer terug ging naar de fabrieksfirmware maar dat is dus niet zo. Maar doordat herstellen is dan mijn jailbreak eraf, als ik dat goed heb gelezen?
Zo te zien leg je een verband tussen de haperende 2.0.2 en een te kleine partitie.
Heb je deze post gezien? Daarmee zou dat probleem opgelost moeten zijn en kun je toch op 2.0.2 blijven.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 28-08-08, 12:41
Gerardo1991 Gerardo1991 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb eventjes snel gekeken maar dat is voor de 2G volgens mij. Ik ga hem nog wel even goed bekijken.
Ik zat trouwens te denken dat ik ook kan wachten op de nieuwe winpwn. Hij is nu zeg maar weer niet gejailbreakt.

EDIT: Ziet er goed uit, het is toch wel voor de 3G. Even kijken hoe het allemaal moet

Laatst gewijzigd door Gerardo1991; 28-08-08 om 22:17.
  #5  
Oud 29-08-08, 23:02
klaasdeb klaasdeb is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Ik ben toch wel benieuwd naar de mogelijkheid om van 2.0.2 naar 2.0.1 terug te gaan. Ik heb een 3G uit Hongkong, waar ze in de telefoon zelf (dus niet in de op de simkaart maar wel voor de sim-tray) een chipje geklust hebben (yessim of iets dergelijks vermoed ik). Het toestel werkte perfect tot ik (met mijn stomme kop) de update deed naar 2.0.2. Toen alleen nog maar het Stekkertje en iTunes-logo..

Is er een manier om zelf die baseband aan te passen zodat die wel werkt op 2.0.1? Want als ik het goed begrijp kan ik dus niet zomaar het toestel in recovery-mode brengen en terugzetten met een gepwnde 2.0.1?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 dannyhtek Archief 4 06-11-09 15:51
downgraden van 3.1 naar 3.0 rebeltje iPhone algemeen 13 11-09-09 13:27
Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 Fe16 Unlock [archief] 769 27-06-09 21:52
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 speedyj Jailbreak 5 24-08-08 16:15
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 Vinzzz iPhone algemeen 11 23-08-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.