Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1)
Hallo!
Is het mogelijk om te downgraden van 2.0.2 naar 2.0 of 2.0.1? Ik wil dit doen omdat ik 2.0.2 nogal haperig vindt, dit zal natuurlijk hoogstwaarschijnlijk komen door de apps die erop staan. Maar dat brengt mij bij het volgende punt, als ik de 2.0.1 versie jailbreak met winpwn dan kan je als het goed is de partitie instellen en dan zou je naar horen zeggen meer ruimte hebben voor apps en het loopt allemaal wat vlotter. Correct me if i'm wrong. Oja en ik heb hem net hersteld met de gedacht (ja dom ik weet het) dat hij ook weer terug ging naar de fabrieksfirmware maar dat is dus niet zo. Maar doordat herstellen is dan mijn jailbreak eraf, als ik dat goed heb gelezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het zou goed mogelijk kunnen zijn dat de firmware 2.0.(1) onder de nieuwe baseband werkt, maar heb er wel een hard hoofd in!
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je deze post gezien? Daarmee zou dat probleem opgelost moeten zijn en kun je toch op 2.0.2 blijven.
|
|||
|
|||
Ik heb eventjes snel gekeken maar dat is voor de 2G volgens mij. Ik ga hem nog wel even goed bekijken.
Ik zat trouwens te denken dat ik ook kan wachten op de nieuwe winpwn. Hij is nu zeg maar weer niet gejailbreakt. EDIT: Ziet er goed uit, het is toch wel voor de 3G. Even kijken hoe het allemaal moet Laatst gewijzigd door Gerardo1991; 28-08-08 om 23:17. |
|
|||
|
|||
Ik ben toch wel benieuwd naar de mogelijkheid om van 2.0.2 naar 2.0.1 terug te gaan. Ik heb een 3G uit Hongkong, waar ze in de telefoon zelf (dus niet in de op de simkaart maar wel voor de sim-tray) een chipje geklust hebben (yessim of iets dergelijks vermoed ik). Het toestel werkte perfect tot ik (met mijn stomme kop) de update deed naar 2.0.2. Toen alleen nog maar het Stekkertje en iTunes-logo..
Is er een manier om zelf die baseband aan te passen zodat die wel werkt op 2.0.1? Want als ik het goed begrijp kan ik dus niet zomaar het toestel in recovery-mode brengen en terugzetten met een gepwnde 2.0.1? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 | Fe16 | Unlock [archief] | 769 | 27-06-09 22:52 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|