Geen programma vind Iphone nog discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit dus met een probleem.. Wou de custom van Michael derop zette met als gevolg een foutmelding.. Hierna geprobeerd trg te gaan na 2.02.. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen programma vind Iphone nog
Zit dus met een probleem..
Wou de custom van Michael derop zette met als gevolg een foutmelding.. Hierna geprobeerd trg te gaan na 2.02.. Nu krijg ik dus alleen het apple logo op mijn scherm en voor de rest doet em nix meer.. Itunes, Quickpwn, Ziphone enzo herkennen mijn iphone totaal niet meer.. Hoop op snelle hulp.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi Lowjeta.
Ik had hetzelfde. dit is de wijze hoe het bij mij lukte. * herstellen via iTunes ( uiteraard ben ik nu gelocked) * vervolgens pwn'en naar 2.0.2 ( dit wordt de bottleneck * vervolgens restoren naar de custom van Michael
|
|||
|
|||
oke.. 't is dus gelukt..
via winpwn ne 2.02 met foutmelding.. kreeg ineens wit scherm.. derna herkende itunes mijn iphone en toen hersteld met de custom van Michael.. |
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem ook...
alleen hoe moet ik herstellen als itunes mijn iphone niet meer herkent? |
|
||||
|
||||
Door hem in dfu of restore te zetten.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 15-09-08 om 19:45. |
|
|||
|
|||
dat wilt hij juist niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hij wilt niet aan...
hij loopt zeg maar vast.. ik zie alleen applelogo en dan er in die rond draaiende pictogram/logo |
|
||||
|
||||
Probeer eens handmatig in dfu te zetten. Eerst uitzetten en dan weer aan met je vingers op de home en sleepknop. Dan na 10 seconden de sleepknop loslaten en de homebutton vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden.
|
|
|||
|
|||
oke na een half uur te hebben gezetten en geprobeert is het me gelukt
wat nu??? ik wil zeg maar naar 1.1.4 of 2.0 heb niet zo super veel verstand ervan... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag,
maar hoe doe je dat? en simlock vrij??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oke dankjee
ff proberen |
|
|||
|
|||
wat betekend fout 1015?:|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik klikte op herstellen en drukte shift tegelijk in. (edit:heb herstel bestand geselecteerd)
hij zette hem zeg maar erop en op laatste moment kreeg ik die melding... wat nu?! Ik ga zeg maar dood, ben al meer als 6 uur niet te bereiken Laatst gewijzigd door dnto-_-; 15-09-08 om 22:56. Reden: stukje vergeten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
al gedaan steeds zelfde fout.
na 5 keer steeds zelfde fout... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G vind geen wi-fi meer | Champing | Wi-Fi | 0 | 03-08-10 17:41 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) | gaming boy | iPhone algemeen | 1 | 01-11-09 22:05 |
Vind geen Wi-Fi. | lind00z | Wi-Fi | 3 | 20-08-09 23:05 |
Iphone vind geen Airport | B@rto | Wi-Fi | 13 | 16-06-08 00:48 |
|
|