Iphone blijft haken op beginscherm. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mense heb geprobeerd m'n iphone te jailbreaken, ben van 1.1.3 naar 2.1 gegaan en toen deze guide gebruikt Jailbreak iPhone 2.1 | QuickPWN maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft haken op beginscherm.
hallo mense heb geprobeerd m'n iphone te jailbreaken, ben van 1.1.3 naar 2.1 gegaan en toen deze guide gebruikt Jailbreak iPhone 2.1 | QuickPWN
maar nadat ik 5 seconde de powerknop 10 seconde power en home en 30 seconde de homeknop ik heb gedrukt liep ie vast en nu blijft ie hangen in het begin scherm wat meot ik doen? ik zie eerst een annanas met ronddraaiend ronde dan een apple later komt er een ronde in de apple die niet draait, dan gaat t beeld uit en dan komt er opnieuw een apple. Laatst gewijzigd door Semmm; 20-09-08 om 17:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
restore je iphone
en pas je profiel ff aan dat je een iPhone hebt |
|
|||
|
|||
Dankjewl ik schrok al want ik was nog helemaal niet thuis in de iphone dus wist er niks van dacht dat ik ;m gelijk had gesloopt
Maar werkt nu weer, nu meot ik 'm alleen nog jailbreaken en unlocken maar het lukt met niet, iemand een duidelijke easy tut? |
|
|||
|
|||
hier een tut. je maakt dan een nieuwe firmware en die zet je dus op je iphone
iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Windows) [WinPwn 2.5] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden | yns_75 | iTunes | 5 | 10-08-10 16:04 |
Iphone blijft haken door itunes | nniieellss | iTunes | 1 | 17-05-09 15:56 |
na herstel standaardinstellingen blijft haken | litmanen10 | Archief | 4 | 08-03-09 13:01 |
iPhone blijft haken bij opstartscherm!!! | elamrani | iPhone algemeen | 7 | 11-01-09 15:27 |
credit chek blijft haken op 200 mb | cilic | Orange | 4 | 19-10-08 22:40 |
|
|