Reservekopie Na Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik mijn iphone gejailbreaked, heb nu 2.1. Maar het probleem is dat ik alles kwijt ben, smsjes, fotos, contacten, etc. Ik heb wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie Na Jailbreak
Nu heb ik mijn iphone gejailbreaked, heb nu 2.1. Maar het probleem is dat ik alles kwijt ben, smsjes, fotos, contacten, etc. Ik heb wel een reservekopie gemaakt. Kan ik nu deze gegevens terugkrijgen op mijn iphone zonder de jailbreak kwijt te raken? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dit is gewoon mogelijk.
|
||||
|
||||
en hoe doe je dat dan?
|
|
||||
|
||||
gewoon syncen als een nieuwe iPhone volgens mij
|
|
||||
|
||||
ja maar ben je dan niet je jailbreak kwijt?
|
|
||||
|
||||
iemand oplossingen, ik zou et graag zsm willen doen.. want nu ben ik alles kwijt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en hoe zet je die terug, gewoon via herstel?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een probleem, ik heb wel mijn smsjes terug en de muziek, alleen niet de contacten !
Hoe kan het dat ik maar een gedeelte van mijn reserve copy terug krijg op mijn iphone ? (ik ging van 1.1.4 naar 2.0.2 |
|
||||
|
||||
links als je iphone is aangesloten, zie je je naam van je iphone staan, bijv, iphone van itim. met je muis erop gaan staan en dan rechtermuisknop> terug zetten vanaf reserve kopie en dan moet het goed gaan!
succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
synchroniseer je iphone nogmaals want je contacten zijn al eens eerder gesynchroniseerd, dus die staan gewoon ergens op de computer(outlook of windows-adresboek) |
|
|||
|
|||
Hallo tijn1, bednakt voor je reply. Ik ga het proberen en laat weten wat er gebeurt. Inderdaad vaag....
|
|
||||
|
||||
Dankje voor je respons, de vraag is hierbij opgelost.
|
|
|||
|
|||
Heb je xp of vista?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? | jeroenie101 | Jailbreak | 14 | 21-01-11 15:42 |
iPhone: reservekopie op iphone zonder jailbreak toch jailbreakverschijnselen | iTim | Jailbreak | 7 | 20-04-09 17:12 |
reservekopie | patat | iPhone algemeen | 4 | 10-12-08 15:41 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Windows: Reservekopie | gemmelos | iTunes | 3 | 16-08-08 15:07 |
|
|