Root partition vergroten FW:2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs mijn Firmware 2.1 met QuickPWN gejaibreaked. Nu vraag ik mij af of er een mogelijkheid is om zoals bij WinPWN de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Root partition vergroten FW:2.1
Hallo,
Ik heb onlangs mijn Firmware 2.1 met QuickPWN gejaibreaked. Nu vraag ik mij af of er een mogelijkheid is om zoals bij WinPWN de Root Partitie te vergroten naar ongeveer 2Gb. Alvast bedankt mvg peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan zou je moeten herstellen met een custom Firmware 2.1, die gemaakt is met PwnageTool.
|
|||
|
|||
Als je zelf een custom firmware maakt m.b.v. Pwnage (zie elders in het forum) kun je zelf kiezen hoe groot je de partitie maakt.
Volg gewoon de stappen in Pwnage en dan kom je vanzelf bij de vraag hoe groot je je partitie wil hebben. Default staat hij op 800MB. |
|
|||
|
|||
De default was toch 500 mb? of is die bij 2.1 weer vergroot? en kan ik bij het jailbreaken van 2.1 ook gelijk de partition instellen? of moet je eerst jailbreaken, dan custom firmware maken en dan restoren met custom firmware?
|
|
||||
|
||||
je kan alles in één keer met een custom firmware:
partie groter maken en jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Het groter maken van de rootpartitie heeft geen enkel nut als je enkel applicaties via Appstore, cydia of installer installeert aangezien deze niet op de rootpartitie terechtkomen.
|
||||
|
||||
Wat staat er dan allemaal op de root partitie ?
Ik gebruik geen Cydia of Installer, alleen maar de AppStore. Kan ik dan eventueel de root partitie op 0MB zetten? EDIT: Volgens mij staan de programma's uit de app store wel degelijk op je root partitie. Als je Diskaid opent, opent hij automatisch in de Media folder. Daar staan je programma's niet bij. Als je daarna naar root gaat vind je ze wel.
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 25-10-08 om 21:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms tekst vergroten ??? | RayZoetermeer | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 20:45 |
Wi-Fi bereik uitbreiden/vergroten. | mathijs666 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 20:50 |
Tekstveld sms vergroten | GIGI1978 | iPhone algemeen | 1 | 31-07-09 17:49 |
iPhone: Partition resizer? | Srcane | Jailbreak | 5 | 28-08-08 11:42 |
|
|