[Windows] Instructies: iPhone 3G Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je zoals ik een iPhone 3G hebt (de mijne is een Belgische met Mobistar abo) en helaas geen Mac hebt liggen thuis, hier de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Windows] Instructies: iPhone 3G Jailbreak
Als je zoals ik een iPhone 3G hebt (de mijne is een Belgische met Mobistar abo) en helaas geen Mac hebt liggen thuis, hier de instructies om deze te JAILBREAKEN vanuit je Vista of XP.
Ik heb het zelf uitgevoerd en het werkt prima !! (de Download is wel redelijk traag). De files kan je hier downloaden: http://www.users.on.net/~thevillage/...lbreak.torrent Maak uiteraard wel een backup voor je eraan begint !!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ziet goed en makkelijk uit, ik ga even kijken of ik via virtual machine even een eigen custom kan maken.
ps. waarom moet je de x122200 file downloaden als je hem niet gebruikt of mis ik iets |
|
|||
|
|||
De iTunes gebruikt de x122200 file weldegelijk doordat je hem in de betreffende folder plaats, zonder de file daar te plaatsen lukt de upgrade niet !
Let dus goed op dat je deze op de correcte plaats zet! Laatst gewijzigd door Vedett; 22-07-08 om 10:11. |
|
||||
|
||||
Op een XP machine moet dit dus .
C:\Documents and Settings\Jack\Application Data\Apple Computer\iTunes\Device Support Daar plaats je de x12220000_4_Recovery.ipsw Waarbij je dus Jack even moet aanpassen naar de naam waarmee jij ben aangemeld op de machine. Nu volledig geinstalleerd en werken! Laatst gewijzigd door iJack; 22-07-08 om 12:25. |
|
|||
|
|||
hier is het gelukt !!
Cydia staat erop.... meer info volgt |
|
||||
|
||||
Waarom niet direct gaan naar deze site: Step by Step Guide to JailBreak iPhone 3G using Windows - iPhone Hacks
Daar staan de direct (snelle) download links naar de benodigde bestanden.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Heb hem inmiddels, thnx iJack
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 23-07-08 om 17:36. Reden: misverstanden voorkomen |
|
||||
|
||||
@ButcherJF
ik heb nog steeds het idee dat je die niet nodig hebt want ik heb een custom aangemaakt via macosx (geinstalleerd op een hp laptop) en dan maakt hij die file niet aan. en Michael heeft op pagina 1 van zijn uitleg voor de 3g vandaag ook een custom neergezet en daar heeft hij die 1200 file ook niet geplaatst volgens mij pak anders die even van Michael |
|
||||
|
||||
Heel goed ik hoor graag van je hoe het is gegaan want ik ga hem donderdag of vrijdag oppakken wou het eigenlijk vanmiddag gaan doen helaas ik ga naar de bioscoop.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het direct mbv het mij door iJack toegestuurde bestandje geprobeerd, icm de custom van Michael. iPhone in DFU gezet (blijft een wisselvallig trucje) en het liep als een t**t. Momenteel is ie bezig de backup terug te zetten. Ik kom er op terug.
@Michael: moet je dat x122enz bestand hebben? Moet ik hem hier ergens zetten? Misschien niet echt verstandig ivm grote toeloop? Laatst gewijzigd door ButcherJF; 23-07-08 om 19:39. |
|
||||
|
||||
pm hem anders even over de file leest hij sneller denk is de handleiding namelijk weer een stuk completer
|
|
|||
|
|||
kijk een 3G op het vodafone netwerk ;-)
werkt echt super die jailbreak en Cydia. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In de pwnage tool 3G verzameltopic kan je nu twee custom 2.0 fw downloaden een voor de officiele carrier (dus de iphone die al is geaktiveerd en een voor de iphone 3G die nog moet worden geaktiveerd omdat deze niet is gekoppeld aan een officiele carrier. Verder is er een link geplaatst naar het x12220000_4_Recovery.ipsw file, zodat je het makkelijk kan downloaden (met dank aan ButcherJF)
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb er nu 2.1 op staan en gejaibreakt hoe kan ik er nu andere applicaties op zetten. Hij is nu een keer vastgelopen om dat ene bestand te kopieren naar de map apllicaties help me even gr pascal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my iPhone instructies | xayoub | iPhone Apps | 21 | 01-12-10 15:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|