instaler zonder jailbreak!!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm... ok bedankt! Ik heb namelijk geen Mac en aangezien ik dan dus Pwnage niet kan installeren zal ik moeten wachten op een nieuwe WinPwn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hmm... ok bedankt! Ik heb namelijk geen Mac en aangezien ik dan dus Pwnage niet kan installeren zal ik moeten wachten op een nieuwe WinPwn of QuickPwn maar als er hier een CF wordt geupload, met jailbreak voor 2.2 is dat natuurlijk helemaal moooi...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb opnieuw gedaan en alles werkt nu perfect. Laatst gewijzigd door macfreaker; 23-11-08 om 01:10. |
|
||||
|
||||
Zou je die willen posten? Ik weet niet hoe het gaat, maar als je het ergens moet hosten kan ik het wel regelen? Heb me eigen webruimte + een rapidshare premium account
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak zonder unlock | 3vo | Jailbreak | 12 | 17-05-11 18:38 |
Jailbreak 4.0, nu zonder JB | Vince050 | Jailbreak | 2 | 21-06-10 21:05 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
instaler icoontje weg | latino | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-08-08 01:55 |
|
|