instaler icoontje weg discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) eey kan iemand mij helpen. toen ik mijn iphone net had ging ik heel veel downloaden via de installer met als gevolg dat en paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instaler icoontje weg
eey kan iemand mij helpen. toen ik mijn iphone net had ging ik heel veel downloaden via de installer met als gevolg dat en paar van mijn icoontjes verdwenen van het hoofdscherm. maar nu is ook mijn installer icoontje weg! dus kan ik daar niet meer komen. alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je toevallig ook BossPrefs geïnstalleerd? Daar heb je de optie 'Hide Icons'. Misschien dat daar je verdwenen iconen staan.
|
|||
|
|||
nee er staan aleen een paar spelletjs maar ik hoorde ergens dat ik mischien via een soort programa hem kan opzoeken en dan iets kan instaleren wat het mogelijk maakt om 2 van zulke beginpaginas te krijgen
|
|
||||
|
||||
Probeer anders toch nog even BossPrefs te installeren (via Cydia). Werkt het niet kan je het altijd nog de-installeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan wordt het nu tijd om even wat topics op te zoeken en de tijd te nemen om deze door te nemen. Gebruik de zoek optie op ons forum. Neem hiervoor gerust de tijd en je zal veel antwoorden op je vragen vinden.
Voorbeeld: https://forum.iculture.nl/f8/ap...213-cydia.html |
|
|||
|
|||
ok bedankt ik zal het even lezen maar wat ik dus wil is dit SpringBoard-hack voor iPhone 1.1.1 beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok ik heb nu mijn iphone geupgread naar 2.0.2 en zoals je al zij het staat er bij. maar nu is het probleem dat mijn provider er niet meer staat?
Laatst gewijzigd door latino; 30-08-08 om 02:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontje weg | patrickronaldo | iPhone algemeen | 10 | 17-09-11 10:34 |
icoontje weg | owen | Archief | 6 | 16-05-09 00:00 |
icoontje weg | lodevs | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-08 18:59 |
Icoontje the arena weg! | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 23-11-08 19:08 |
Agenda icoontje weg | Teek | iPhone algemeen | 12 | 08-06-08 14:11 |
|
|