icoontje weg discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal Nadat mn iphone was vast gelopen heb ik em herstelt en op nieuw moeten jailbreaken. op zich geen probleem alleen ben ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
icoontje weg
hallo allemaal
Nadat mn iphone was vast gelopen heb ik em herstelt en op nieuw moeten jailbreaken. op zich geen probleem alleen ben ik nu mn mail icoontje kwijt!! iemand een idee hoe ik het weer terug krijg?? groetjes owen hmm zie net dat mn ipod en kaarten icoontje ook weg zijn Laatst gewijzigd door owen; 13-05-09 om 14:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je het niet per ongeluk verborgen met Poof?
|
|
|||
|
|||
ik heb een update gedaan met quickpwn en nu zijn ze weer terug
nadeel is wel dat ik alles van cydia opnieuw erop moet zetten. is er niet iets zoals itunes maar da voor cydia apps?? |
|
||||
|
||||
Je bedoelt denk ik AptBackup?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier kan wel een slot op denk ik
|
|
||||
|
||||
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontje weg | patrickronaldo | iPhone algemeen | 10 | 17-09-11 10:34 |
stil icoontje weg | waalboer | iPhone algemeen | 4 | 15-01-09 21:00 |
icoontje weg | lodevs | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-08 18:59 |
Icoontje the arena weg! | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 23-11-08 19:08 |
Wi-Fi icoontje weg | tieske123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-08-08 10:01 |
|
|