Icoontje weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mijn 3gs laten sychroniseren met Itunes en een backup van mijn oude 2G iphone erop geplaats. Echter zijn er nu een aantal icoontjes uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontje weg
Zojuist mijn 3gs laten sychroniseren met Itunes en een backup van mijn oude 2G iphone erop geplaats. Echter zijn er nu een aantal icoontjes uit het home scherm verdwenen, waaronder de Instellingen icoon... als ik zoek naar instellingen wordt het wel gevonden maar op het home scherm staat het icoontje dus helaas niet meer..
Iemand enig idee hoe ik deze terugkrijg? EDIT: Gelukt dankzij het opnieuw installeren van 3.0 Laatst gewijzigd door patrickronaldo; 18-07-09 om 20:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet beperkingen eens aan, herstart, en weer uit. Geen garantie, maar werkt soms.
|
|||
|
|||
iconen verdwenen
hoi allemaal ik maak al enige tijd van mijn iphone 3g
nu zat ik een beetje te rotzooien met winterboard , ik zat bij instellingen te kijken daar kon je een soort kinderslot aanzetten voor verschillende applicaties dat heb ik gedaan maar nu is mijn icoon voor instellingen weg nog een aantal iconen waaronder cydia heeft iemand hier een oplossing voor ?? en als die oplossing restoren is in itunes moet ik hem dan ook opnieuw jailbreaken ? alvast bedankt .... Laatst gewijzigd door guantemara; 21-07-09 om 04:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is goed mogelijk dat je met SBSettings of met Poof apps 'onzichtbaar' hebt gemaakt. Ja.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ja inderdaad ik zat in de SBSettings,,
ik had een thema gedownload voor het programma winterboard,, maar in iedergeval bedankt ik ga hem maar even restoren en opnieuw jailbreaken dan |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
||||
|
||||
probeer eens herstel beginscherm via instellingen/algemeen/stel opnieuw in
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben gisteren zomaar de icoon van Apple Store kwijtgeraakt. Dus gesynct, fabrieksinstellingen herplaatst, icoon is daar. Nu de rest er weer in krijgen. Icoon weer weg. Nu icoon terug wéér door fabrieksinstelling. Maar hoe krijg ik mij adressen bestand weer uit de iTunes naar mijn IPhone?
|
|
|||
|
|||
Hele late reactie: installeer onder Cydia "poof" en je kunt ze weer terug halen. Gr Jordy
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontje weg | owen | Archief | 6 | 16-05-09 00:00 |
stil icoontje weg | waalboer | iPhone algemeen | 4 | 15-01-09 21:00 |
icoontje weg | lodevs | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-08 18:59 |
Icoontje the arena weg! | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 23-11-08 19:08 |
Wi-Fi icoontje weg | tieske123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-08-08 10:01 |
|
|