Probleem nummerherkenning in 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Frank8 (iSpazio) heeft me geholpen... Weet nog niet wat hij heeft aangepast maar zijn aangepaste (test)bestand was voor mij de oplossing... Citaat: @ Yor This ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Frank8 (iSpazio) heeft me geholpen...
Weet nog niet wat hij heeft aangepast maar zijn aangepaste (test)bestand was voor mij de oplossing... Citaat:
Gr. Yor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@Yor
Misschien moet ik Frank08 eens vragen naar een bestand voor Israel. Volgende week ben ik in Nederland, dan probeer ik dat bestandje van jou wel Stiekem hoop ik nog op een installeerbare Cydia versie |
|
|||
|
|||
Caller ID Fix voor 2.je is nu in Cydia! Het werkt weer, mijn lijden is voorbij ;-) thanks Frank08 en screw Apple dat ze geen fatsoenlijke nummerherkenning implementeren zoals elke andere fabrikant dat doet
Eindelijk weer zien wie er belt! |
|
||||
|
||||
Toppie!!!
Gr. Yor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er wordt ook gesproken over Cydia App "Caller ID fix voor 2.2" Kopieert dit programma hetzelfde bestand of wordt er dieper ingegrepen? |
|
|||
|
|||
Caller ID Fix doet hetzelfde, maar dan voor een lange lijst met landen, niet alleen voor Nederland.
|
|
|||
|
|||
Follow up (off-topic): Helaas jailbreak alweer teniet gedaan. Dan maar keuzes maken: allerlei verbindingsproblemen na een jailbreak zie ik ook niet zitten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerherkenning | fvdn | iPhone algemeen | 0 | 21-04-10 11:11 |
Nummerherkenning | Fazer | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 15:43 |
Nummerherkenning | WvK | iPhone algemeen | 2 | 28-06-09 22:13 |
NL Nummerherkenning probleem | Destiny | Unlock [archief] | 6 | 07-04-08 18:26 |
Probleem iPhone na install file voor nummerherkenning | superzemie | Unlock [archief] | 2 | 13-12-07 14:19 |
|
|