downgrade 3g van 2.2 naar 2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3g en er zit een jailbrake op. Per ongeluk heb ik de 2.2 update gedaan. Hoe kan ik terug gaan naar 2.1? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downgrade 3g van 2.2 naar 2.1
Ik heb een 3g en er zit een jailbrake op. Per ongeluk heb ik de 2.2 update gedaan. Hoe kan ik terug gaan naar 2.1? Ik heb vanalles gezocht maar kan er niks over vinden. Ik ben nog een beginner dus als iemand een uitleg voor me heeft, dan alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...iphone-2g.html
Je kunt deze guide gebruiken, maar je zal dan wel de 2.2 voor de iPhone 3G moeten gebruiken. In die threat hebben ze het over de 2G. Gebruik je een extra simkaartje om je iPhone bellend te krijgen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Itunes 8.0.1 heb ik al, die DFU snap ik niet helemaal. Dit is toch als je bezig bent met de home en power knop? In plaats van quickpwn kan het ook met pwnagetool? Ik heb alleen een sim kaart van tmobile als je dat bedoelt. Sorry voor de vele vragen, maar ben zoveel aan het lezen op deze site dat ik al meer dan helft ben vergeten Too much info at once... |
|
||||
|
||||
Maar waarom wil je dan terug naar 2.1
Je kunt nu gewoon quickpwn voor mac osx draaien hoor Dan heb je een jailbreak + Cydia/Installer. Kijk in het Custom 2.2 firmware topic. In de eerste post staat een link naar quickpwn voor mac osx |
|
|||
|
|||
Ik had er een aantal games opstaan die niet meer werken voor 2.2. Daarom wil ik voorlopig terug naar 2.1.
Als ik de firmware wil herstellen met shift restore hoe doe ik dat? Moet ik dan dat .ipsw file inklikken? Als ik dat doe dan krijg ik bij Itunes te zien; dat de iphone niet kan worden hersteld omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (1600) Laatst gewijzigd door JurT; 24-11-08 om 21:41. |
|
||||
|
||||