firm 2.2 en aanpassen permicies discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) moet ik na het installeren van firm 2.2 nog steeds via WinSCP inloggen en de folder permicies aanpassen ? en het MobileInstallation bestand vervangen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
firm 2.2 en aanpassen permicies
moet ik na het installeren van firm 2.2 nog steeds via WinSCP
inloggen en de folder permicies aanpassen ? en het MobileInstallation bestand vervangen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je dat mobileinstallation bestand willen vervangen?
En wat bedoel je met " nog steeds "?
|
||||
|
||||
Nee dat is niet nodig. Dat was alleen nodig toen 2.1 uitkwam en er nog geen officiele jailbreak was van het Dev Team.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ok bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firm 3.1.2 geinstalleerd | jdjoey | Archief | 1 | 22-10-09 19:05 |
jailbreaking iphone 3g firm 2.2 | dimiverstraeten | Archief | 1 | 22-01-09 09:39 |
iconen firm 2.2 | Sad | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-12-08 01:12 |
Voordeel van Firm 1.1.2 naar 1.1.4??? | rcastricum | Unlock [archief] | 0 | 30-03-08 14:22 |
|
|