iphone blijft opstarten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net toch maar weer mn iphone gejailbreaked, met quickpwn22_1 voor windows maar het opstarten duurt wel lang zeg! hij staat op dat opstartappeltje, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone blijft opstarten?
ik heb net toch maar weer mn iphone gejailbreaked, met quickpwn22_1 voor windows
maar het opstarten duurt wel lang zeg! hij staat op dat opstartappeltje, en heeft twee keer (met een behoorlijke tijd ertussen) getrild, toen heb ik hem na een tijdje uitgezet en weer aangezet, hij heeft nu net weer voor de tweede keer getrild wat betekend dit trillen en waarom duurt het zo lang? moet ik hem maar herstellen in iTunes ofzo? edit net na dat ik dit bericht plaatste flitste het scherm en hij staat weer op het appeltje (hij is gerestart denk ik!) ik kan me dit niet herinneren van de vorige keer.. ik weet niet wat dit is :S de pc herkent hem trouwens wel steeds, en dan vraagt hij of ik die foto's wil bekijken (die ik gewoon kan zien) Laatst gewijzigd door libia; 12-12-08 om 22:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Restoren in iTunes.
|
||||
|
||||
ik ben aan het *****n met itunes (hij deed het ff niet)
nu doet hij het opeens... (met cydia en installer) als het goed gaan hoef ik hem niet te restoren toch? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo ik maak nu bijna het zelfde mee maar bij mij staat da beeld al 2 dagen zo en als ik het op itunes doe dan zegt itunes dat er een ongeldig reactie van hoe heb jij het opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten | Feetje | Jailbreak | 1 | 13-03-11 17:02 |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
iPhone blijft hangen bij opstarten. | Steff | iPhone algemeen | 2 | 09-03-10 14:36 |
Iphone blijft hangen tijdens opstarten | fab | Archief | 2 | 02-06-09 21:28 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
|
|