//

iPhone blijft hangen bij opstarten.

iPhone blijft hangen bij opstarten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone blijft hangen wanneer ik hem opstart. Het enige wat hij doet is een pop-up weergeven: SIM Locked. Wanneer ik op OK of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-08, 03:43
Steff Steff is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Unhappy iPhone blijft hangen bij opstarten.

Hallo,
Mijn iPhone blijft hangen wanneer ik hem opstart. Het enige wat hij doet is een pop-up weergeven: SIM Locked. Wanneer ik op OK of Unlock druk lijkt het alsof hij verder gaat maar nog geen seconde later gaat de phone laden (circelen in t middel van het scherm). Ik heb 1.1.4 met NL taalpakket. Heel raar is dat al mijn icoontjes en ook de pop-up ineens engelstalig is. Ook krijg ik geen verbinding met mijn pc waardoor ik niet weet hoe ik de phone kan restoren. Is dit mogelijk via Putty?

Deze problemen zijn ontstaan na het installeren van Customize 2.0 zoals beschreven op hun officiele site. Ik heb Customize.app al verwijdert uit de map Applications via winSCP.

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-08, 09:56
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

even restoren via itunes en opnieuw unlocken en dan via itunes als hij vraagt eerder geconnecte phone te herstellen dit ook doen dan hoef je alleen je progjes via installer terug te zetten de rest is als vanouds
  #3  
Oud 09-03-10, 14:36
jurres jurres is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

mij lukt het via itunes niet eens meer....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple logo blijft hangen bij opstarten Levio iPhone algemeen 16 24-11-09 19:52
iPhone blijft hangen bij opstarten, software restore helpt niet MrFCUUnknown Archief 8 31-10-09 12:52
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak mart-85 Jailbreak 2 01-02-09 18:20
Blijft hangen bij opstarten BonnanX Unlock [archief] 13 22-05-08 17:04
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. Steff Unlock [archief] 2 10-04-08 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.