Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone 3g die had ik gejailbreakt nou wou ik die jailbreak ongedaan maken en heb ik via het menu van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak
hallo
ik heb een iphone 3g die had ik gejailbreakt nou wou ik die jailbreak ongedaan maken en heb ik via het menu van mijn telefoon gerestort maar nu blijft de iphone bij het opstarten hangen bij het apple logo in itunes wordt de iphone niet herkent. kan iemand mij miss helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hang hem in je computer en hou dan 10 sec home en sleep knop ingedrukt en na 10 sec sleep loslaten en home nog 10 sec indrukken
dan zal itunes zeggen iphone in herstelmodus aangetroffen en dan herstellen nooit meer herstellen via je iphone ten eerste je jailbreak blijft dan gewoon het duurt langer dan itunes vaak gaat het niet goed! (volgende keer zoekfunctie gebruiken ) Laatst gewijzigd door bako; 01-02-09 om 17:53. |
|
|||
|
|||
ja ik heb wel gezocht maar niet goed genoeg blijkbaar
maar bedankt voor de tip het werkte hij is nu aan het herstellen mijn dag is weer goed liep vanaf gisteren avond al te kutten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft hangen bij opstarten. | Steff | iPhone algemeen | 2 | 09-03-10 14:36 |
Apple logo blijft hangen bij opstarten | Levio | iPhone algemeen | 16 | 24-11-09 19:52 |
iPhone blijft hangen bij opstarten, software restore helpt niet | MrFCUUnknown | Archief | 8 | 31-10-09 12:52 |
Blijft hangen bij opstarten | BonnanX | Unlock [archief] | 13 | 22-05-08 17:04 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
|
|