headset werkt niet na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iphoners, Sinds ik mijn iphone heb gejailbraked werkt mijn bijgeleverde headset niet meer. Toen ik nog op 2.1 draaide had ik hier geen probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
headset werkt niet na jailbreak
Goedemiddag iphoners,
Sinds ik mijn iphone heb gejailbraked werkt mijn bijgeleverde headset niet meer. Toen ik nog op 2.1 draaide had ik hier geen probleem mee maar sinds ik 2.2 heb hoor ik wel geluid als ik de ipod functie gebruik en bij bellen hoor ik de andere lijn ook maar zij horen mij niet. Ik heb dit getest met een andere headset en daarbij hetzelfde, ik hoor de andere lijn wel maar zij mij niet. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Greets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk moet je gewoon even herstellen in itunes en dan moet je hem weer jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem op dit moment. De bovengenoemde oplossing blijkt helaas niet te werken. Heeft iemand een idee? (Ik gebruik de originele iPhone oordopjes en deze functioneren naar behoren: deze werkt perfect op showmodel bij een telefoonzaak van de iPhone 3G 2.1)
|
|
|||
|
|||
blaas even in je headset ingang soms zit er stof in en wil iets niet werken
|
|
|||
|
|||
Heb ik meerdere keren gedaan, maar heeft helaas nog niet het gewenste resultaat: het werken van de headset, waar onder mysterieuze het geluid nog wél steeds uit de hoofdtelefoon komt, maar de microfoon en de knoppen voor 't opnemen en het pauzeren van de iPod functie (en volgende en vorige nummer ook) niet werken.
Heeft iemand nog een idee? Ik hoor graag van jullie! |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist even gegoogled, het helpt om even met een paperclip de ingang in te gaan en als het ware viezigheid uit de plug te schrapen. Er kwam bij mij echt een hoop troep uit en hij werkt weer!!
(Bron Apple - Support - Discussions - Problem with iPhone headset microphone ...) |
|
|||
|
|||
Klopt ik had hetzelfde probleem........
De koptelefoon ingang even met een paperclip schoonmaken hielp bij mij ook direct. THX Cyborg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headset iPhone werkt niet meer | Toet1 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-11 14:00 |
Jailbreak werkt niet! | Schepe | Archief | 1 | 03-02-10 17:34 |
[Iphone 3G] Headset knop werkt niet bij nieuwe headsets.. | DrummerSays | iPhone algemeen | 0 | 04-08-09 16:44 |
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset | k.driessen | Archief | 1 | 02-01-09 01:28 |
stealth sim werkt niet + jailbreak lukt niet | edw | Unlock [archief] | 5 | 26-12-07 15:45 |
|
|