//

Headset iPhone werkt niet meer

Headset iPhone werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik heb afgelopen september in Antwerpen bij de Mediamarkt een iPhone 4 gekocht, waarbij ik een los sim-only abbonnement heb genomen, aangezien dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-11, 13:00
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard Headset iPhone werkt niet meer

Dag allemaal,

Ik heb afgelopen september in Antwerpen bij de Mediamarkt een iPhone 4 gekocht, waarbij ik een los sim-only abbonnement heb genomen, aangezien dit veruit de goedkoopste optie was.

Nu is mij daar verteld dat ik ook bij de Mediamarkt in Nederland mijn garantie uit zou kunnen oefenen.
Nu is dan het moment aangebroken dat ik daar aanspraak op moet gaan maken, aangezien de +,- en aan/uit van mijn oordopjes het begeven hebben. Er komt wel nog steeds prima geluid uit, maar ik kan geen gesprekken meer aannemen of een volgend nummer in de iPod mode kiezen.

Ik ben vandaag naar een iFactors geweest. Die vertelden me dat ze met iPhone apparatuur niets kunnen, indien het niet daar gekocht is. Vervolgens heb ik de Vodafone winkel opgezocht, aangezien ik via de Apple-support pagina door werd verwezen naar de provider. Ik verwachtte al dat zij niets voor me konden doen, aangezien ik slechts een Sim-only abbo bij hen heb.
Maar het bleek zelfs dat ze in zijn geheel nog niets hebben geregeld voor de garantie op de accessoires van de iPhone.

Daarna heb ik dan maar de Mediamarkt opgebeld, en die vertellen mij doodleuk dat ik slechts garantie zou hebben op in Nederland gekochte producten..

Dit zou betekenen dat ik dus voor de oordopjes naar Antwerpen heen en weer moet.

Heeft iemand hier meer ervaring mee en een oplossing die me wellicht een ritje Antwerpen zou kunnen schelen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Iphone 3G] Headset knop werkt niet bij nieuwe headsets.. DrummerSays iPhone algemeen 0 04-08-09 15:44
iPhone: headset werkt niet na jailbreak merijnvld Jailbreak 6 16-04-09 22:44
Bellen met headset lukt niet meer MKA iPhone algemeen 1 01-04-09 13:23
BT headset paart niet meer!?? bunqueejump iPhone accessoires en onderdelen 2 04-02-09 23:05
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.