BT headset paart niet meer!?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Nokia BT100 bluetooth headsetje, deze paart niet meer (sinds laatste update iphone 3g?) hiervoor heeft hij het toch altijd goed gedaan. Pincode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BT headset paart niet meer!??
Ik heb een Nokia BT100 bluetooth headsetje, deze paart niet meer (sinds laatste update iphone 3g?) hiervoor heeft hij het toch altijd goed gedaan. Pincode onjuist geeft hij aan terijl ik zeker weet dat ik de goede pincode heb ingevoerd.
Navraag bij Nokia geven ze als antwoord gewoon van dat ze niet kunnen garanderen dat Nokia producten goed werken met de iphone 3g, bluetooth is toch een gemeengoed standaard?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet hem resetten Was bij mij ook. Mij die van mij moet je hem aan de stroom hangen en dan de knop 10 sec lang indrukken ofzo.
|
|||
|
|||
Beste Destiny! hartstikke bedankt voor je snelle respons, ik heb 'm net getracht te paren en opeens pakte 'ie 'm razendsnel, ik heb altijd het gevoel dat Nokia producten nooit zo stabiel zijn. alleen vond ik de reactie van Nokia niet echt lijken op een juiste manier van service verlening
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headset iPhone werkt niet meer | Toet1 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-11 14:00 |
Headset niet op iPhone 3G? | Timyk | Archief | 1 | 11-10-09 22:40 |
iPhone: headset werkt niet na jailbreak | merijnvld | Jailbreak | 6 | 16-04-09 23:44 |
Bellen met headset lukt niet meer | MKA | iPhone algemeen | 1 | 01-04-09 14:23 |
|
|