QuickPWN 2.1 werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou mijn iPhone jailbreaken volgens de tutorial op deze website. Ik heb daarvoor QuickPwn 2.2 gedownload. Maar deze werkt niet! Als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
QuickPWN 2.1 werkt niet
Hallo,
Ik wou mijn iPhone jailbreaken volgens de tutorial op deze website. Ik heb daarvoor QuickPwn 2.2 gedownload. Maar deze werkt niet! Als ik hem opstart krijg ik een 'toepassingsfout'. Ik heb Windows XP. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt! Groeten, Alxndr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Moet er wel bij zeggen dat dit vaker aan bod is gekomen en dat dit probleem/topic hierover best te vinden is met de zoek functie succes
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quickpwn start niet door help | Tamara1980 | Archief | 1 | 04-06-09 12:11 |
iPhone 3G: Winpwn, Quickpwn niets werkt. | Kersentaart | Unlock | 12 | 17-11-08 21:33 |
quickpwn installeert niet:(.. | Mikeeeay | Archief | 2 | 02-10-08 11:43 |
QuickPwn en update2.1 werkt niet (windows gebruiker) | martinfarah | iPhone algemeen | 1 | 28-09-08 17:33 |
iPod touch: ipod functionaliteit werkt niet meer na quickpwn | Poserman | Jailbreak | 4 | 28-08-08 16:48 |
|
|