ipod functionaliteit werkt niet meer na quickpwn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) de ipod functie start bij mij nog wel op, maar hij kan de muziek niet meer benaderen. Ik heb geen applicaties geinstalleerd die zo te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod functionaliteit werkt niet meer na quickpwn
de ipod functie start bij mij nog wel op, maar hij kan de muziek niet meer benaderen. Ik heb geen applicaties geinstalleerd die zo te zien iets te maken hebben met de ipod functionaliteit. heeft iemand een idee wat ik hiermee kan doen?
ik heb quickpwn gebruikt in combinatie met deze firmware: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw ik kan bellen, smsen, internetten en al dat soort zaken, maar de ipod functionaliteit doet het niet meer. ik heb al alle muziek er afgehaald en opnieuw er op gezet, maar dat wilde ook niet werken. iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien de firmware opnieuw downloaden en pwnen? Het kan altijd dat je een bugje tegen bent gekomen. In principe heb je gewoon een back-up van je iPhone op je computer dus er zal niks verloren gaan
edit: Wel de nieuwste versie van quickpwn gebruiken natuurlijk!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik zie ineens dat er gereageerd word op mijn post, van bijna drie dagen geleden. Ik was vergeten te melden dat ik ondertussen mijn ipod heb gerestored en de jailbreak opnieuw heb uitgevoerd. dit was een goed werkende oplossing. ik wilde kijken naar die oplossing, maar ik krijg de volgende melding:
"Poserman, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:" en ik heb geen zin om mijn "abonnementen" aan te passen, want vorige keer kon ik helemaal niks meer. alsnog bedankt voor de reactie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch 4 werkt niet meer | GijsH | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 15:56 |
Ipod functie werkt niet meer | Spider109 | iPhone algemeen | 12 | 22-01-11 13:34 |
Ipod Touch werkt niet meer. | Nubdienub | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 16:31 |
Muziek: Ipod werkt niet meer op Iphone | demeulpa | Muziek, foto & video | 2 | 19-07-10 12:26 |
Muziek: Ipod functie werkt niet meer na 2.0.1/2.0.2 update | manga | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-08 18:36 |
|
|