Iphone jailbraik 2.0.2 wat is de beste manier? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een iphone gekregen. Maandag besteld via t-mobile klantenservice en nu al binnen, helemaal top dus. Alleen zit ik met het Jailbraik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone jailbraik 2.0.2 wat is de beste manier?
Ik heb sinds gisteren een iphone gekregen.
Maandag besteld via t-mobile klantenservice en nu al binnen, helemaal top dus. Alleen zit ik met het Jailbraik probleem. Er staan duizend en één topics hier. Ben al zo'n ruim 8 uur bezig Ik had gisteren firmware versie 2.0.1 en heb geupgrade naar versie 2.0.2. Nou zie ik zeer veel verschillende manieren om hem te jailbraiken via quicpwn, pwnage, maar op geen van de manieren lukt. Kan iemand me misschien in stappen uitleggen hoe het moet met de laatste firmware versie het lukt namelijk ook niet via deze link. https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html Ik hoop dat dit topic niet gelijk wordt afgesloten (ik weet dat er meer topics bestaan) want ik denk dat er zat mensen zijn die aan een dergelijk topic als deze veel kunnen hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ten eerste heb je je bericht 2 maal gepost maar dat zal wel per ongeluk zijn geweest. Als je wat topics door neemt dan moet je er wel uit kunnen komen maar ik zal proberen het kort uit te leggen.
1. Download via deze link het programma QuickPwn: http://xs1.iphwn.org/releases/QuickPwn.zip en download via deze link: http://xs1.iphwn.org/releases/QuickPwnGUI120.zip de GUI versie (grafische verbetering en verbeterd het gebruikersgemak zeg maar). 2. Maak een map aan op je pc en zet de uitgepakte bestanden van beide zip files in die aangemaakt map. Dan klik je op QuickPwnGui120.exe en opent zich de jailbreak tool. Dan volg je die instructies heel goed op en dan moet je er uit komen. 3. Zorg dat het programma itunes is afgesloten en ook de ituneshelper voordat je gaat pwnen. Die laatste kun je uitschakelen via de taakbeheer onder processen (ctrl + alt + del). Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! PS: Een deze dagen komt er ook een nieuwe WinPwn versie uit (2.5). Daar kun je ook op wachten, deze schijnt ook erg gebruiksvriendelijk te zijn. Zie deze link: http://www.winpwn.com/index.php/Main_Page. Laatst gewijzigd door daaf85; 23-08-08 om 23:59. |
|
|||
|
|||
gewoon doorzoeken gast, eerste 3 dagen zat ik ook hopeloos te lezen wat ik moest doen enzo en nu na 3 weken hahaa heb nog 5 min geleden 2.0.2 jailbroken , ik moet nog alleen mijn forumprofiel aanpassen
|
|
|||
|
|||
Nou poging gewaagd na ook veel zoekwerk.
Gedaan wat moest, files gedownload en in map gezet. Proces lijkt te starten echter na ongeveer 30 seconden stopt de app en komt er een foutmelding. Wellicht iemand die de exacte stappen voor een MAC kan neerzetten want ook ik kom na vele uren zoeken en proberen niet tot succes. Michel |
|
|||
|
|||
Junero wellicht kun je aan geven HOE je dit hebt gedaan. Kunnen wij amateurs er ook wat van leren.
Michel |
|
||||
|
||||
Citaat:
junero heeft windows jij volgens je profiel niet!
Laatst gewijzigd door Tijn1; 24-08-08 om 00:48. |
|
||||
|
||||
@diegotjes en mwfadebeer. In het begin zie je door de bomen het bos niet meer met al die topics, maar geloof me..het heeft erg veel zin om rustig alles door te lezen.
Daardoor leer je alles wat je moet weten over de iPhone. Jailbreaken heeft meer leestijd nodig dan 8 uur. Ik breng dagelijk 2 uur per dag hier door en dat al vanaf het begin zo n beetje en nog steeds snap ik sommige dingen niet (nou ja, inmiddels bijna wel).. dusss lees het quickpwn topic 2.0.1. goed door of wacht liever op winpwn..deze komt er bijna aan en dan opent zich vanzelf een nieuw topic. Lees alvast het winpwn 2.0 topic goed door.. echt moeilijk is het niet, maar GOED lezen en het spreekt vanzelf.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het probleem bij mij zijn niet de stappen. Het probeleem zit er in dat Quickpwn er mee stopt en een Windowsfout komt.
Quickwpn stopt er gewoon mee. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja op alle 3; geen soelaas op mijn windows machine.
en als ik het op een mac probeer met pwnage dan blijf ik de melding krijgen dat ik de wrong firmware heb geselecteerd. geprobeerd: 1) iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw 2) iPhone1,1_2.0.1_5B108_Custom_Restore.ipsw |
|
||||
|
||||
Citaat:
je moet deze hebben: Firmware 2.0.1 (3G) http://appldnld.apple.com.edgesuite....8_Restore.ipsw dat is mischien ook een rede waarom quickpwn er mee stopt je wil toch je 3g jailbreaken?? Laatst gewijzigd door Tijn1; 24-08-08 om 01:27. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door daaf85; 24-08-08 om 01:11. Reden: op het bericht van Mwfadebeer was al geantwoord zag ik later. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
klopt. was er maar een waarop het werkte... want linkje van Tijn met juiste frimware voor 3G werkt niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de link naar de download voor de firmware voor de 3G.
je hebthierboven een link (4 post hoger) staan en daar geeft explorer een fout op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html pak wel de goede voor 3g! Laatst gewijzigd door Tijn1; 24-08-08 om 01:28. |
|
|||
|
|||
Tijn, dank je voor de info.
Nagekeken en de link verwijst naar de file die ik eerder al in de post heb staan namelijk 1) iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw deze geeft de foutmelding wrong firmware. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? | Tijsss | Jailbreak | 10 | 29-01-11 23:54 |
Wat is de beste manier om iPhone volledig te wissen | Panaracer | iPhone algemeen | 7 | 05-08-10 21:33 |
Wat is de beste en gemakkelijkste manier om foto's te organiseren | sponzert | iPad algemeen | 0 | 28-07-10 14:47 |
Beste manier om iPhone 3G 8GB te kopen? | Dazzle | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-01-09 21:00 |
iPhone 3G: De beste manier om je iPhone 16GB te unlocken (3G) | Goudvis12 | Unlock | 7 | 17-08-08 18:28 |
|
|