Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik heb hier een iphone 3gs 16 gig met nieuwe bootrom. Ik heb deze proberen jailbreaken met redsnow toen hij op IOS 4.2.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ?
Dag iedereen,
Ik heb hier een iphone 3gs 16 gig met nieuwe bootrom. Ik heb deze proberen jailbreaken met redsnow toen hij op IOS 4.2.1 stond maar dat ging niet, liep telkens vast. Ik wou hem dus donwgraden naar 4.1... probleem: error 1015 (recovery-cyclus) heb deze hier weten uit krijgen door hem eerst in DFU-mode te zetten en daarna te herstellen via een costum restore. Ik zou hem dus willen downgraden maar hoe doe ik dit het best ? Ook via DFU-mode en een costum restore 4.1? Om dan te jailbreaken en unlocken ? De iphone staat nu gewoon terug op activatie scherm met IOS 4.2.1 ik wil deze dus jailbreaken en unlocken. NIET TETHERED. Wat is het beste dat ik nu doe ? ik wil niet wachten op de untethered jailbreak. Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
leez effe hier mischien helpt
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...wilt-niet.html |
|
|||
|
|||
Ja maar ik wil deze downgraden hoe doe ik het ?
|
|
|||
|
|||
En hij staat ook op baseband 06.15.00 ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu nog eens proberen jailbreaken met redsnow 09.6.b.6 alles gaat goed maar wanneer hij de laatste keer zou moeten rebooten loopt hij vast ....
|
|
|||
|
|||
dus is het gelukt om de 4.1 terug te krijgen ?
anders je kunt de 4.1 software van internet te downloaden , en de (hosts.txt) aan te passen zoals in de linkje boven, iphone in DFU mode , en om de software 4.1 van de bureaublad te kiezen, kun SHIFT+Herstellen te drukken, nu geeft je de ituens om een s/w te kiezen van de computer welk is de 4.1 .. na s/w herstellen , en als ituens bezig om de firmware te updaten krijg je melding ( error 1015 ), dat is volledig normaal, dan gebruik je IREB bvb om de telefoon van de recovery mode te kicken en hij is weer in de hoofdmenu zegmaar. Citaat:
mvg Laatst gewijzigd door dany1962; 28-01-11 om 22:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi,
BB zal niet veranderd, maar terug naar 4.1 krijgt hij untethered jailbreak , maar met 4.2.1 wel tethered dat bedoeld bij elk keer opnieuw starten moet je de kabel aansluiten en in DFU mode gaan ,redsn0w starten en kiest hier voor (just boot tethered right now) dan gaat hij in de menu dan de kabel loos doen en dat is alleen voor de 3Gs maar de 3G met 4.2.1 is gewoon untethered. |
|
|||
|
|||
Ja oke maar hoe komt het dan dat jb nu niet lukt ? zelf niet tethered ?
|
|
|||
|
|||
wat heb je nu van s/w ? is het 4.2.1 als ja
dan moet je ook in redsn0w ook hetzelfde s/w kiezen om te jb anders probeer andere pc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt! |
Labels |
3gs 16gb, downgrade, jailbreak, new bootrom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3gs maar niet te jailbreaken of downgraden | ronneke200 | Jailbreak | 4 | 08-07-10 02:59 |
1ste gen iPhone downgraden, jailbreaken (en unlocken) | Trax | Archief | 1 | 01-03-10 17:29 |
iPhone 3G: De beste manier om je iPhone 16GB te unlocken (3G) | Goudvis12 | Unlock | 7 | 17-08-08 18:28 |
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken | JayMie84 | Archief | 4 | 13-02-08 14:30 |
otb 1.1.2 jailbraiken en unlocken, de beste manier??? | cederique | Archief | 38 | 10-02-08 19:00 |
|
|