Fout bij jailbreaken met Quickpwn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer net mijn Ipod Touch (of het nu een Ipod touch of Iphone is maakt denk ik niet zo gek veel uit hierbij) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout bij jailbreaken met Quickpwn
Hallo,
Ik probeer net mijn Ipod Touch (of het nu een Ipod touch of Iphone is maakt denk ik niet zo gek veel uit hierbij) te jailbreaken en bij de laatste stap (hold home button for 30 sec) komt er een melding in de laatste seconden te staan: Er is niets met mijn USB kabeltje aan de hand want mijn ipod is nog steeds aangsloten op mijn computer en kan nog steeds synchroniseren e.d. De home-button had ik ook gewoon ingehouden maar heb het al zo'n 3 á 4 keer geprobeerd en telkens komt die melding in de laatste seconden.. Iemand die mij kan helpen hierbij? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door basovich; 24-01-09 om 15:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je wel eerst verdiept in het jailbreaken van een Touch Ik zou zeggen, lees eerst even wat berichten hier op het forum en gebruik de zoek optie. Daarnaast staat hier meer info over de toekomstige jailbreak van een Touch
|
|||
|
|||
ik heb gewoon een 1G Ipod touch 16 Gig die gejailbreakt kan worden. als ik de foutmelding op google in type kom ik veel hits tegen dus er zijn wel meer mensen met dit probleem, alleen moet ik echt 100en reacties gaan doorspitten voordat ik het heb gevonden..
Dit heb ik wel gevonden maar kom er niet echt ver mee omdat het om een iphone gaat Citaat:
Laatst gewijzigd door basovich; 24-01-09 om 15:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: fout bij jailbreak | dennyo | Jailbreak | 2 | 08-10-09 12:04 |
Probleem bij QuickPwn 2.2.5 | Jeffius | Archief | 1 | 15-04-09 21:20 |
Error bij opstarten Quickpwn unlocken 2.2.1 | dcschurink | Archief | 1 | 05-04-09 19:37 |
Fout bij jailbreaken en nu doet hij niks! | colin_kuijntjes | Unlock [archief] | 9 | 04-06-08 00:53 |
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's | strasser | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-05-08 15:03 |
|
|