//

Jailbreak werkt niet meer

Jailbreak werkt niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar dagen geleden mijn iphone gejailbreakt. En dat werkte allemaal. Maar nu ik het weer wil doen werkt het niet meer. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-09, 17:02
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik heb een paar dagen geleden mijn iphone gejailbreakt. En dat werkte allemaal. Maar nu ik het weer wil doen werkt het niet meer. Als ik met mijn rechtermuisknop op herstellen druk, om de filmware te pakken, dan krijg ik na een tijdje een foutcode met:
"er is een onbekende fout ondekt, foutcode ..."
foutcode was heem snel weg weet alleen dat het met een 10 begon, en dat er nog 2 cijfers daarna.

Wat is het probleem?

Ik weet al waarom het niet lukt. Ik heb hem namelijk geupdate naar 2.2.1! Maar die doet het natuurlijk niet meer. Ik moest zo'n file downloaden voor de Jailbreak en die is voor 2.2... Daarom werkt het natuurlijk niet meer.
Maar kan ik die file nu downloaden voor 2.2.1? Of kan ik heb downgreaden naar 2.2?

Alvast bedankt,
Bram

Laatst gewijzigd door King1987; 28-01-09 om 18:09. Reden: Edit knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone werkt niet meer na jailbreak Reno90 Jailbreak 7 31-03-12 23:11
Iphonemodem werkt niet meer na jailbreak Marcusi Archief 4 28-06-09 11:21
Na jailbreak werkt Iphone niet meer HELP! patrickvanmierlo Archief 3 02-01-09 00:07
1.1.1 Jailbreak werkt niet (meer)! BasRed Unlock [archief] 14 17-11-07 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.