iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29453-3g-pwnage-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-osx.html)

DouweM 18-02-09 23:00

Op je PC ;-) Windows (Mobile) op je iPhone installeren is nog niet mogelijk :-)
Maar zoals je ook in de topictitel kunt zien, is PwnageTool alleen voor Mac OS X. Als je op je computer Windows gebruikt moet je QuickPwn gebruiken.

X-Tince 18-02-09 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derks003 (Bericht 258447)
Bedoel je dan windows van mijn pc of mijn iphone

Je hebt toch geen Windows op je Iphone? Gebruik dus quickpwn op je PC. Anders moet je ff de WIKI doorlezen voordat je daadwerkelijk gaat beginnen met jailbreaken.

Michael 18-02-09 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derks003 (Bericht 258447)
Bedoel je dan windows van mijn pc of mijn iphone

Misschien handig als je de wiki even gaat bekijken voor begrippen etc. voordat je weer een vraag hier neerzet.

Windows draait op je PC en macos X op je iPhone.

derks003 19-02-09 07:33

hoe krijg ik deze tool ( QuickPwn) dan op de iphone om uiteindelijk installer erop te krijgen, kun je een korte uitleg geven. bedankt

Michael 19-02-09 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derks003 (Bericht 258486)
hoe krijg ik deze tool ( QuickPwn) dan op de iphone om uiteindelijk installer erop te krijgen, kun je een korte uitleg geven. bedankt

Je moet echt de wiki gaan lezen als je er niets van snapt. Veel van de dingen die je vraagt staan in dit forum. Misschien is de zoekfunctie ook een hulpmiddel voor je.
Een voorzet zal ik je geven Quickpwn krijg je niet op je iPhone maar start je op op je desktop.

derks003 19-02-09 09:13

ik heb geprobeerd het te snappen, maar de stappen die ik op internet vind zijn zo complex, dat als je 1 ding fout doet, er waarschijnlijk niet meer uitkomt. zie hiervoor de site www.blogsdna.com/2296/how-to-jailbreak-iphone-3g-or-ipod-touch-firmware-221-with-quickpwn-225.htm%3F%3D&prev=/language_tools

X-Tince 19-02-09 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derks003 (Bericht 258506)
ik heb geprobeerd het te snappen, maar de stappen die ik op internet vind zijn zo complex, dat als je 1 ding fout doet, er waarschijnlijk niet meer uitkomt. zie hiervoor de site www.blogsdna.com/2296/how-to-jailbreak-iphone-3g-or-ipod-touch-firmware-221-with-quickpwn-225.htm%3F%3D&prev=/language_tools

Hier neem anders deze tut voor Quickpwn 2.2.5.;

iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.x.x 3G iPhone Using QuickPwn (Windows)

ChiTheDesigner 26-02-09 03:46

Ik krijg het verder ook niet voor elkaar.
Elke jailbreak tot nu toe leuk meegedaan.
Laatste tijd crashten apps vaak, dus besloot een restore te doen en dan overnieuw te beginnen. Zag vandaag dus dat er ook direct een update was (2.2.1) en heb deze maar gedownload in de gedachte dat het wel allang al gejailbreaked zou zijn.

Nu, quickpwn gedownload. Opnieuw op m'n schijf gezet, DFU opgestart enz. En dan doet hij alsof hij gaat installeren.. maar er gebeurt niets? Heb hem echt een uur laten laden, maar er gebeurt niets.

Kom er nu achter dat Pwnage een nieuw programma is?
Even testen.. maar QuickPWN werkt nu voor geen meter meer.

Edit:
Pwnage werkt evenmin.
Na alle ellende van een custom firmware maken probeert iTunes met die custom firmware m'n telefoon te recoveren, maar faalt onherroepelijk. Nu WEER aan het restoren naar de originele 2.2.1.

Wat is dit jongens? Waarom moet het nu zo raar?

Marconier 26-02-09 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door derks003 (Bericht 258447)
Bedoel je dan windows van mijn pc of mijn iphone

Pwnagetool en QuickPwn zijn er voor Mac computer en voor de computers die op Windows draaien is er alleen QuickPwn.

Marconier 26-02-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChiTheDesigner (Bericht 260698)
Ik krijg het verder ook niet voor elkaar.
Elke jailbreak tot nu toe leuk meegedaan.
Laatste tijd crashten apps vaak, dus besloot een restore te doen en dan overnieuw te beginnen. Zag vandaag dus dat er ook direct een update was (2.2.1) en heb deze maar gedownload in de gedachte dat het wel allang al gejailbreaked zou zijn.

Nu, quickpwn gedownload. Opnieuw op m'n schijf gezet, DFU opgestart enz. En dan doet hij alsof hij gaat installeren.. maar er gebeurt niets? Heb hem echt een uur laten laden, maar er gebeurt niets.

Kom er nu achter dat Pwnage een nieuw programma is?
Even testen.. maar QuickPWN werkt nu voor geen meter meer.

Edit:
Pwnage werkt evenmin.
Na alle ellende van een custom firmware maken probeert iTunes met die custom firmware m'n telefoon te recoveren, maar faalt onherroepelijk. Nu WEER aan het restoren naar de originele 2.2.1.

Wat is dit jongens? Waarom moet het nu zo raar?

Heb je wel de nieuwe versies van Pwnagetool en QuickPwn gebruikt?
Ik heb hetzelfde probleem als jij gehad. Kwestie van de nieuwe versies (2.2.5) downen en opnieuw jailbreaken.

S_Lunatic 27-02-09 23:07

Even een vraag.. als ik bij info kijk op men iPhone heb ik versie 2.2.1 (5h11) en ModemFirmware 02.30.03 ... Kan ik Pwange hiervoor gebruiken???

DouweM 27-02-09 23:08

Jup, dat kan :-)

King1987 27-02-09 23:10

@ S lunatic

kort en krachtig: ja, alleen is het niet te unlocken.

S_Lunatic 27-02-09 23:22

Thx voor de snelle reactie.
Ik zou er alleen maar 3rd parth apps op willen zetten..
Unlocke is toch voor het bruikbaar maken van sim?

DouweM 27-02-09 23:24

Unlocken is inderdaad zorgen dat je elke willekeurige sim kunt gebruiken

S_Lunatic 27-02-09 23:27

Ben zelf van België en ik dacht dat je dit hier niet nodig hebt. ik heb hem gwn gekocht, men oude sim eringestoken geactiveerd en werkt vlotjes. alleen erger ik me aan die controle van iTunes :D

DouweM 27-02-09 23:28

In Belgie is dat inderdaad niet nodig, dan is je iPhone fabriek-af simlockvrij.

S_Lunatic 27-02-09 23:30

Dus als ik het goed voor heb dien ik hem enkel te jailbreaken om er niet door itunes gekeurde programma's op te laten draaien :D
Ben eens benieuwd hoe stabiel dit is. :p Thx voor de info.

DouweM 27-02-09 23:31

Inderdaad :-) Je kunt dan ook Themes installeren enzo, maar allemaal zonder tussenkomst van Apples keuringsdiensten ;-)

S_Lunatic 27-02-09 23:41

Perfect ! Nog even en het is gelukt vermoed ik :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.