[3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Plaats hier al je vragen betreffende Pwnage tool 2.2.5 van het iPhone Dev Team. Deze Pwnage tool versie is geschikt voor iPhone firmware 2.2.1. Post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX)
Plaats hier al je vragen betreffende Pwnage tool 2.2.5 van het iPhone Dev Team. Deze Pwnage tool versie is geschikt voor iPhone firmware 2.2.1. Post hier vragen als je Pwnage tool i.c.m. een iPhone 3G.
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 31-01-09 om 01:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gedownload en geinstalleerd. Echter, na de jailbreak krijg ik geen bereik met T-Mobile meer (geen GSM/GPRS/3G) heel vervelend. Reset/Reboot verhielp het probleem niet. Ik kan ook niet meer bellen. Aldus mijn eerste ervaring.
Ik ga nu maar QuickPwn ga proberen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat dus te doen? Een nieuwe custom ipsw maken, maar dan die optie even uitvinken. Dan gaat het, zeker te weten, werken. |
|
|||
|
|||
Waar kan ik een handleiding vinden hoe ik mijn iPhone met fw 2.2.1 moet jailbreaken. Ik heb nog nooit een jailbreak uitgevoerd, dus een duidelijk handleiding zou heel wenselijk zijn...
|
|
||||
|
||||
Je kan quickpwn 2.2.5 gebruiken en dat legt uit wat je moet doen en hetzelfde geldt ook voor het pwnage tool. En met de zoekfunctie kom je een heel eind.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
itunes synchronisatie na jailbreak gevaarlijk?
Hallo,
Een aantal dagen geleden is het me gelukt om mijn Iphone 3G met 2.2.5 te jailbreaken. Ik heb alleen nu een vraagje m.b.t. de synchronisatie met I tunes. Ik heb ergens in dit forum gelezen (kan het niet meer terugvinden) dat als ik de Iphone nu aansluit op Itunes, het risico er is dat de software van apple geupdate wordt en dat de jailbreak dan ongedaan wordt gemaakt? Is dat waar? Zo ja, hoe kan ik dit voorkomen? Ik ben namelijk bang dat zodra Itunes opstart, ik niet meer de mogelijkheid krijg (qua tijd) om die optie (updaten software) op tijd uit te vinken. Lees het graag ciao, Marjolein |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet altijd toestemming geven als er een update geïnstalleerd wil worden. Je kunt automatische update uitzetten in instellingen.
|
|
|||
|
|||
Ok, dank je. DAt wilde ik even weten voor de zekerheid en ik kon het via de zoekfunctie hier even niet terugvinden.
Ga het proberen. ciao ps: dus,als ik het goed begrijp, kan ik niet meer de Firmware updaten vanaf nu, zonder de jailbreak te verliezen? Niet dat dat heel erg is hoor... maar gewoon voor de weet ;-) Laatst gewijzigd door mdecocq; 14-02-09 om 22:53. Reden: correctie/aanvulling |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Michael; 14-02-09 om 23:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Pwnagetool gedownload, nou krijg ik bij stap 2 de vraag welke ipsw ik moet kiezen..
Nou had ik toch begrepen dat je er zelf 1 moest maken? ik kan kiezen uit iPhone1,2_2.1_5F136 of iPhone1,2_2.2_5G77 Wat moet ik nu doen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jongens bedankt, ik moest blijkbaar dus eerst nog de FW 2.2.1 ergens downloaden.. Dacht dat dat al ingebakken zat pwnage tool...
|
|
|||
|
|||
hoi , ik heb wel pwnagetool van internet gehaald, verder ben ik niet gekomen; waar moet ik het uberhaupt opslaan ( en hoe te openen) en wat zijn dan de volgende stappen. voor mij is dit abakedabra graag je uitleg alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
PwnageTool is alleen voor Mac OS X, voor Windows moet je QuickPwn gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dan windows van mijn pc of mijn iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 28 | 07-04-09 02:27 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
|
|