Voor een keertje... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag, maar ik kom er echt niet achter anders... Ik heb sinds vorige week een iPhone 3g, versie 2.2 T-mobile. Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor een keertje...
Misschien een domme vraag, maar ik kom er echt niet achter anders...
Ik heb sinds vorige week een iPhone 3g, versie 2.2 T-mobile. Ik ben op dit moment niet geinteresseerd in een unlock, aangezien ik nog twee jaar met T-mobile moet wat ik prima vind. Maar ik wil wel graag jailbreaken, aangezien ik gek wordt van de standaard sms app. Dus, kortom: Ik wil graag jailbreaken, niet unlocken, maar...als ik over een jaar de officiele unlock krijg van T-mobile, kom ik dan in problemen met de jailbreak? Moet ik dan met custom firmware gaan werken, of werkt de officiele code dan nog steeds zonder problemen? Bedankt voor de hulp, ik kom er niet meer uit... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Maar heb ik die custom nodig? Ik wil alleen maar jailbreaken, en iSms installeren, want ik haat de standaard sms app. That's it. Heb ik dan wel of geen custom nodig?
Thanks trouwens ;-) |
|
||||
|
||||
Je kan de custom gebruiken of quickpwn 2.2.5 maar beiden doen hetzelfde namelijk jailbreaken en cydia erop zetten en bij quickpwn kan je ook de installer erop zetten.
|
|
||||
|
||||
Het stikt hier met guides over Jailbreaken, kijk even rond.
|
|
|||
|
|||
Het jailbreaken zelf is geen probleem, dat is wel te doen. Waar het mij om ging was of mijn originele unlock volgend jaar wel gaat werken zonder problemen. Als ik het goed begrijp is dat geen probleem. Mooi, ga ik hem zometeen unlocken. Backup is gemaakt, ik ben er klaar voor! ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student | siardvdbosch | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 05-05-11 22:18 |
iPhone inruilen voor een Touch Diamond; FW 2.0 is een lachertje! | jeffrey | iPhone algemeen | 28 | 22-07-08 18:50 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
|
|