3G origineel simlockvrij 2.2.1 (5H11) jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb behoorlijk lang gezocht, maar kon een specifieke case als de mijne niet vinden. Wel wil ik graag jailbreaken, maar ben ook een beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G origineel simlockvrij 2.2.1 (5H11) jailbreak?
Ik heb behoorlijk lang gezocht, maar kon een specifieke case als de mijne niet vinden. Wel wil ik graag jailbreaken, maar ben ook een beetje voorzichting.....
Ik heb een origineel simlockvrije 3G (Italiaans). De huidige softwareversie is 2.2.1. En er staat (5H11). Ik heb 3 vragen: 1) Is het safe deze te jailbreaken? 2) welke jailbreaksoftware zou ik dan moeten gebruiken? 3) mijn iphone synct normaal met een mac. Zou ik de jailbreak ook op een windows-pc kunnen doen? En vervolgens weer gewoon op de mac repliceren? Dit vraag ik omdat ik hier een daar heb gelezen dat de windowsversie beter zou werken... Anyway, kan iemand me adviseren, of een linkje geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is veilig om te Jailbreaken.
Check mijn handtekening voor de tutorials .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe controle origineel simlockvrij? | dkv | iPhone algemeen | 3 | 30-01-10 07:29 |
|
|