update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar niet gevonden. (door de grote hoeveelheid jailbreak-bomen vind ik dat ook eigenlijk niet zo gek). Alvast mijn excuses als dit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten?
Ik heb gezocht, maar niet gevonden. (door de grote hoeveelheid jailbreak-bomen vind ik dat ook eigenlijk niet zo gek). Alvast mijn excuses als dit een overbodige post is.
Ik wil updaten naar 2.2.1, vanaf 2.2. Ik heb een jailbreak toegepast, en best wel wat apps en tweaks via Cydia geïnstalleerd. Hoe kan ik nu updaten zonder daarna weer opnieuw te moeten pwn'en en al die zaken opnieuw te installeren? Werkt het om opnieuw te pwn'en met Quickpwn 2.2.5, en dan pas te updaten via iTunes? Of is er een andere manier? groeten, Svan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download aptbackup vanuit Cydia, maak een back-up in iTunes, update naar 2.2.1 en dan Jailbreaken.
Good lcuk! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs updaten naar 4.1 dan jailbreaken??? | Guest-201204012146 | Jailbreak | 2 | 23-09-10 18:39 |
Updaten naar customfirmware en dan Blackra1n gebruiken | Hosley | Jailbreak | 1 | 26-05-10 14:26 |
iPhone: Iphone 3g updaten naar 3.1.3 dan jailbreake? | djkavaa | Jailbreak | 3 | 24-05-10 14:51 |
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 | mhoutman | Jailbreak [archief] | 3 | 23-07-08 14:13 |
Eerst updaten naar 1.1.2 of andere guide? | jeltsinneckebroek | Archief | 2 | 19-11-07 22:05 |
|
|