jailbreak 2.2.1 wie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mijn splinternieuwe iphone jailbreaken en me een deftige uitleg geven wat te doen als hij gejailbreaked is ,zou wel een klein bedrag willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak 2.2.1 wie
wie kan mijn splinternieuwe iphone jailbreaken en me een deftige uitleg geven wat te doen als hij gejailbreaked is ,zou wel een klein bedrag willen geven ,ben woonachtig in puurs belgie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over jailbreak valt genoeg te vinden op het forum. Ik neem aan de je je iPhone uit België hebt gekocht? Mocht dat zo zijn, dan is hij standaard simlockvrij. Dan kun je gewoon updaten in iTunes en QuickPwn 2.2.5 gebruiken.
Is hij niet simlockvrij, gebruik dan een custom firmware.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: blackra1n jailbreak werkt maar half, dus niet, wie helpt mij? | fritsiefrits | Unlock | 2 | 27-04-11 20:40 |
Wie weet wanneer er een untethered jailbreak voor 4.2.1 komt? | wallie12 | Archief | 4 | 07-12-10 00:27 |
jailbreak 3gs 4.1 nieuwe bootrom wie kan mij helpen | Judje23 | Jailbreak | 1 | 16-10-10 00:43 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
|
|