Jailbreak Firmware 3.0 Beta 5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Alsjeblieft hierbij de jailbreak speciaal voor de 3g. Alleen voor developers RapidShare Webhosting + Webspace...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak Firmware 3.0 Beta 5
Alsjeblieft hierbij de jailbreak speciaal voor de 3g. Alleen voor developers
RapidShare Webhosting + Webspace
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Thanks, ga het direct proberen.
|
||||
|
||||
Niet één voor de eerste generatie?
|
||||
|
||||
Die is nu in de maak en komt vanavond laat
|
|
||||
|
||||
Hmm, idd, niet voor een 2G
edit --> OK |
|
||||
|
||||
je kunt deze site in de gaten houden, daar staat de link vanavond op.
Firmware 3.0 Beta All Inclusive Jailbroken Awesomeness! ~offtopic~ Als het goed is kun je wel vanaf een pwned 2.2.1 versie naar beta 5 updaten. Dan zou de activatie voor een 2g moeten blijven. |
|
||||
|
||||
In deze versie zit nog wel de 'oude' versie van Icy 1.2. Zal nog wel worden aangepast hoop ik Voor de rest ging deze jailbreak weer goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak 4.0 (beta) firmware is er, maar... | iScorpio | Jailbreak | 10 | 14-04-10 19:13 |
iPhone: Jailbreak en activatie beta 5 firmware 3.0 | ArB | Jailbreak | 31 | 19-06-09 00:45 |
Jailbreak beta 4 firmware 3.0 | ArB | Archief | 26 | 10-05-09 00:15 |
Jailbreak en activatie beta 3 firmware 3.0 | ArB | Archief | 14 | 02-05-09 18:44 |
|
|