Jailbreak 4.0 (beta) firmware is er, maar... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De jailbreak voor de 4.0 (beta) firmware is een feit, maar zal nog niet beschikbaar komen. Lees hier de aankondiging op twitter. Lees hier waarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak 4.0 (beta) firmware is er, maar...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mja, maar dat zijn alleen de bevindingen van iH8sn0w.
GeoHot en het dev-team beschikken ook over een jailbreakmethode die waarschijnlijk wel betouwbaarder is. Er zijn er verschillende en ze zijn in overleg welke ze eerst gaan uitbrengen. En ik heb de indruk dat iH8sn0w niet altijd zo goed gewaardeerd wordt door de anderen ... Laatst gewijzigd door Bomans; 14-04-10 om 12:00. |
|
||||
|
||||
@Bomans, mee eens. Maar iH8sn0w doet het niet alleen en heeft deze keer ook samengewerkt met anderen (@littlesteve).
Maar we zullen het allemaal moeten afwachten. Ze zullen het waarschijnlijk toch pas releasen zodra 4.0 echt uitkomt voor het grote publiek. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komt er een Jailbreak uit samen met de iPad 3G en dan die van Geohot.
|
||||
|
||||
Hopelijk is er iemand die het flikt om hem op een 2G te laten werken. Het lijkt me zeker niet onmogelijk , misschien word de 2G in dit soort dingen gewoon onderschat.
|
|
||||
|
||||
Er is al bewezen dat dit erg makkelijk te instellen is, maar komop 2g is erg oud gewoon.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik had het volgens mij op RedmondPie gelezen.
Ik zal kijken of ik de artikel weer kan vinden. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak en activatie beta 5 firmware 3.0 | ArB | Jailbreak | 31 | 19-06-09 00:45 |
Jailbreak beta 4 firmware 3.0 | ArB | Archief | 26 | 10-05-09 00:15 |
iPhone: Jailbreak Firmware 3.0 Beta 5 | ArB | Jailbreak | 6 | 08-05-09 23:00 |
Jailbreak en activatie beta 3 firmware 3.0 | ArB | Archief | 14 | 02-05-09 18:44 |
|
|