iPhone formatteren met jailbreak, hoe werkt dat? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn gejailbreakte iPhone is gesynchroniseerd met een macbook die niet meer werkt. Heb nu een nieuwe, maar kan pas weer synchroniseren met deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone formatteren met jailbreak, hoe werkt dat?
Beste mensen,
Mijn gejailbreakte iPhone is gesynchroniseerd met een macbook die niet meer werkt. Heb nu een nieuwe, maar kan pas weer synchroniseren met deze macbook als ik eerst mijn iPhone terugzet naar fabrieksinstellingen. Hierover een paar vragen: 1. Wat voor gegevens bewaart de iPhone allemaal vanaf een reservekopie als je deze terug zet na een format? Ben met name geinteresseerd in contacten, SMS-jes, muziek en video. Kan me voorstellen dat SMS niet goed hersteld kan worden, kan ik deze ook op een andere manier backuppen? 2. Werkt een standaard 'herstel naar fabrieksinstellingen' uberhaupt op een gejailbreakte iphone? 3. Is mijn iPhone nog steeds gejailbreaked na deze format? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f59/i...handmatig.html
Je kan gebruik maken van openSSH en WinSCP om deze files handmatig te backuppen en na de restore handmatig terug te zetten. Ja kan gewoon herstellen in iTunes maar als je yellowsn0w gebruikt moet je wel een custom firmware gebruiken zodat de baseband behouden blijft! Neen, je zal quickpwn moeten downloaden en je iphone opnieuw moeten jailbreaken als je in iTunes je iPhone hebt hersteld. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik geen yellowsn0w. Wat houdt Baseband in? Of is dat niet meer relevant als ik toch geen yellowsn0w gebruik?
En staat er ergens een handleiding ofzo over het SSH gebeuren en het backuppen van die bestanden? Bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
Citaat:
En anders kan je de zoek functie ook een keer raad plegen! Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G kopen in USA; hoe werkt dat? | Emper | iPad algemeen | 8 | 24-05-11 00:00 |
iPhone synchroniseert ongewild automatisch met iTunes. Hoe kun je dat tegenhouden? | Buis | iTunes | 3 | 20-09-10 14:36 |
iPhone 3G: Unlocken hoe werkt dat nu allemaal. | Haagze sf2 | Unlock | 6 | 07-09-08 13:12 |
|
|