geen itunes verbinding na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb gisteren een jailbreak uitgevoerd met QuickPWN op mijn T-Mobile Iphone 3G (FW 2.0.2). Na een succesvolle jailbreak krijg ik binnen iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen itunes verbinding na jailbreak
Beste allemaal,
Ik heb gisteren een jailbreak uitgevoerd met QuickPWN op mijn T-Mobile Iphone 3G (FW 2.0.2). Na een succesvolle jailbreak krijg ik binnen iTunes onderstaande melding : iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone omdat er een ongeldige reactie van het apparaat is ontvangen Ook youtube kan geen verbinding maken. Voor het overige werkt alles prima (Cydia, bellen, internetten, etc.). Verdere info : Ik heb een T-Mobile SIM, maar geen iPhone abo en een Win XPP PC. Na het herstellen naar de originele FW 2.0.2 en de reserve kopie werkt alles weer zoals voorheen. Echter ik wil graag ook andere Apps dan die aangeboden worden in de App Store kunnen installeren Iemand enig idee naar de oorzaak van de foutmelding en een mogelijke oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee ? Ik zal eens een herpoging wagen
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem nogmaals jailbreaken en mischien even itunes uninstallen en weer opnieuw instaleren!
Heb je het onder xp al geprobeerd als administrator in te loggen(die heeft meer rechten)
|
|||
|
|||
Zelfde probleem
Ik heb hetzelfde probleem, is er onderhand al een oplosing voor?
Het opnieuw installeren van itunes heb ik al geprobeerd, dat hielp niet |
Labels |
foutmelding, itunes, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
iPhone: geen verbinding met internet na jailbreak | c0mpaq | Jailbreak | 4 | 26-01-10 18:33 |
geen verbinding met itunes store | onny0808 | Archief | 2 | 17-06-09 21:58 |
Windows: geen verbinding met itunes | CharlieCharlo | iTunes | 0 | 10-06-09 12:50 |
Windows: Geen verbinding met itunes | Meta | iTunes | 0 | 05-10-08 13:51 |
|
|