geen verbinding met internet na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net mijn 3gs 16g iphone gejailbreakt met blackrain maar nu staat er links boven simlock en heb geen verbinding meer internet en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen verbinding met internet na jailbreak
ik heb net mijn 3gs 16g iphone gejailbreakt met blackrain
maar nu staat er links boven simlock en heb geen verbinding meer internet en kan ook niet gebelt worden en ik hoef em ook niet simlock vrij hebben weet iemand wat ik verkeerd doe ..?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus je hoeft hem niet te unlocken?
Anders kan je proberen Herstel netwerkinginstellingen in Instellingen. Let op, aangezien je een 3Gs hebt kan je te maken hebben met een tethered jailbreak zie meer info op deze forum!
|
|||
|
|||
ik wil alleen gebruik maken van de cydia store drm
|
|
||||
|
||||
Herstel netwerkinstellingen zoals kuotje voorstelde, al geprobeerd? (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen)
|
|||
|
|||
yep gedaan maar alsnog het zelfde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet verbinding met iPhone 4 | iMac-er | iPhone algemeen | 5 | 10-01-11 10:30 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding met de router maar geen internet | Oranje | Wi-Fi | 37 | 26-05-10 20:42 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
Geen verbinding met internet meer | Tristal | iPhone algemeen | 3 | 29-01-10 16:52 |
|
|