Geen internet verbinding met iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 heeft af en toe geen internet verbinding, hoewel de WiFi verbinding goed is (vol signaal). Door de iPhone 4 uit en weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen internet verbinding met iPhone 4
Mijn iPhone 4 heeft af en toe geen internet verbinding, hoewel de Wi-Fi verbinding goed is (vol signaal). Door de iPhone 4 uit en weer aan te zetten wordt dit probleem opgelost. Het gebeurt niet elke dag, maar wel eens in de 2-3 dagen. Heeft iemand dezelfde ervaring? Mijn iPhone 4 heeft de laatste firmware versie (4.2.1) en niet jailbroken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier exact hetzelfde probeem. Al sinds 1,5 jaar zonder problemene een iphone 3 in gebruik die probleemloos de Wi-Fi van de router pakt. Sinds vandaag een iphone 4 die geen verbinding wil maken en toch echt het juiste wachtwoord krijgt ingevoerd........
Kom allerlei verhalen tegen op internet die me niet vrolijker maken moet ik zeggen. Als iemand de oplossing weet hou ik me aanbevolen, voorlopig na een hele tijd stoeien lukt het nog niet verbinding te krijgen met Wi-Fi Carolien |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij jou kan het zijn dat je het MAC adres van jouw nieuwe iPhone 4 vanuit jouw router moet ingeven zodat je Wi-Fi verbinding kunt opzetten. Het heeft waarschijnlijk met de beveiliging van jouw router te maken. |
|
|||
|
|||
Wat het probleem is geweest is me niet duidelijk, na een reset van de netwerkinstellingen, loopt het als een zonnetje... nooit eerder hoeven te doen bij de iphone3, maar ergens op internet kwam ik deze tip tegen en het werkt.
je moet het maar weten toch ?? ;-) thanks voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
Geen verbinding met internet meer | Tristal | iPhone algemeen | 3 | 29-01-10 16:52 |
iPhone: geen verbinding met internet na jailbreak | c0mpaq | Jailbreak | 4 | 26-01-10 18:33 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
|
|