Geen verbinding met internet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik weet niet of ik dit onderwerp wel hier mag plaatsten maar ik probeer het maar Ik heb sinds kort een Iphone 16gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding met internet meer
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik dit onderwerp wel hier mag plaatsten maar ik probeer het maar Ik heb sinds kort een Iphone 16gb 3g, geunlockt en gejailbreaked. Alles werkte perfect tot vandaag. Ik las op het forum over een paar leuke apps via Cydia (MiM, MXtube) en heb deze meteen gedownload. Na MXtube een keer geprobeert te hebben, wat overigens goed lukte, wilde ik nog een filmpje downloaden maar toen kreeg ik maar geen verbinding met internet. Ik zit thuis gewoon op mn Wi-Fi netwerk en voorheen geen enkel probleem gehad met de verbinding. Kan het aan de apps liggen?? Graag jullie mening en hulp want ik wil echt weer terug op internet met dit apparaat. Groeten Tristal P.S. ik kan wel gewoon met mn laptop en spelconsoles online komen via mijn Wi-Fi netwerk Laatst gewijzigd door Tristal; 27-05-09 om 19:21. Reden: extra info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je netwerk instellingen al een keer gereset?
Staat in instellingen-algemeen-stel opnieuw in.
|
|||
|
|||
Ok hij doet het weer...Weet niet waar het aan kon liggen. Naja...hoop dat hij het blijft doen
Bedankt voor het advies Destiny Groetjes Trist |
|
|||
|
|||
Hi allemaal,
wie kan mij helpen ? na jailbreak ,Wi-Fi detecteert maar geen verbinding maken?! ik heb bootloader version 05.09 met modemfiremware 05.11.07 alvast bedankt voor elke tips ,-) |
Labels |
apps, geen, internet, probleem, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet verbinding met iPhone 4 | iMac-er | iPhone algemeen | 5 | 10-01-11 10:30 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
iPhone: geen verbinding met internet na jailbreak | c0mpaq | Jailbreak | 4 | 26-01-10 18:33 |
Geen internet verbinding meer na update 3.0 | Ronalje | iPhone algemeen | 7 | 23-06-09 19:32 |
|
|