Geen internet verbinding meer na update 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik 3 uur terug een update heb gedaan naar de 3.0 software, kan ik niet meer op het internet en mailtjes binnen halen. "Mobiele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet verbinding meer na update 3.0
Sinds ik 3 uur terug een update heb gedaan naar de 3.0 software, kan ik niet meer op het internet en mailtjes binnen halen.
"Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem, iemand oplosing ?
ik heb al een netwerk reset gedaan nog steeds geen internet en de total reset had geen effect helaas kan ik niet bij mijn APN komen.. hij staat namelijk er niet tussen |
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb ook precies hetzelfde probleem Netwerkinstellingen hersteld, terug naar fabrieksinstellingen etc. werkt allemaal niet! T-mobile klantenservice was ook niet echt behulpzaam.. Als iemand iets weet..hoor ik het graag! |
|
||||
|
||||
Heel basaal: haal je sim er eens uit en doe hem er weer in. Evt. kun je hem ook even in een andere telefoon doen, daarmee op internet gaan en dan weer terugdoen.
Als je het nog niet geprobeerd hebt: doe een harde reset, home- en powerknop ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Andere (laatste?) mogelijkheid is 3.0 er opnieuw op te zetten....
|
|||
|
|||
Citaat:
maar als je een andere simkaart in je iPhone doet dan kan hij wel op internet. Ik was vanmiddag bij de T-Mobile Shop en ze hadden gezegt dat ik hem moest opsturen... helaas ben ik hem wel 2 weken kwijt... dus ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft voor ons. |
|
||||
|
||||
Begrijp ik nu goed dat je met een andere sim wel op internet kunt met je iPhone? Dan zal het toch niet aan de iPhone liggen denk ik? Als het wel aan je iPhone zou liggen, deed ie het ook niet met een andere sim denk ik dan.
Heb je al eens (c.q. nog eens) gebeld met T-Mobile om te vragen of er iets niet goed staat in je account? Desnoods resetten ze daar eea ook eens. Laatst gewijzigd door ButcherJF; 22-06-09 om 22:45. |
|
|||
|
|||
netwerkinstellingen zijn pleite. vul voor Vodafone (algemeen --> netwerk --> mobiele data):
APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone paswoord: vodafone En alles werkt weer. |
|
|||
|
|||
Yah! Het is gelukt en wel als volgt :
- Zoek een Wi-Fi netwerk - Ga naar Unlockit - APN Changer for your iPhone -Maak een APN profiel aan -Vul de gegevens in (afhankelijk van je provider) -Opslaan -iPhone rebooten en klaar! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0 | missvirusje | Wi-Fi | 140 | 24-11-11 22:19 |
geen mobiel internet meer na update 4.0 | dettie | Orange | 2 | 25-06-10 23:51 |
Geen verbinding met internet meer | Tristal | iPhone algemeen | 3 | 29-01-10 16:52 |
Geen GRPRS en 3G Internet meer na 3.0 update | pdcrom | iPhone algemeen | 9 | 30-06-09 10:46 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 22:09 |
|
|