Snelle jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed, waarschijnlijk stel ik een vraag die enorm simpel is, en waarschijnlijk ook al 3 keer beantwoord is. Maar toch is er me iets onduidelijk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelle jailbreak
Goed, waarschijnlijk stel ik een vraag die enorm simpel is, en waarschijnlijk ook al 3 keer beantwoord is. Maar toch is er me iets onduidelijk.
Ik heb via via een iphone 3G gekocht in Hongarije. Deze wil ik jailbreaken, zodat ik die ook kan gebruiken als ik weer terug in NL ben. Nu wil ik dat via de 'snelle' jailbreak doen die hier op de site staat. Wat me onduidelijk is; bij stap 3, 4 en 5 moet je de iphone op de computer aansluiten. Dit gaat me boven m'n hoofd. 3 keer loskoppelen en weer opnieuw aansluiten? Wat word hier precies bedoeld? Graag help hierbij, het gaat btw om een 8gig 3G iphone, versie 2.2.1 5H11 Mvg, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon aangesloten houden. Niet loskoppelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Probleem, snelle oplossing gewenst! | MissEvy | Jailbreak | 4 | 14-07-10 15:09 |
snelle hulp gevraagt !! | PearLRoX | iPhone algemeen | 0 | 30-03-10 00:48 |
snelle vraag | jordiavp | Archief | 1 | 05-01-09 20:47 |
Mogelijk toch snelle jailbreak voor firmware 1.1.3 | david007 | Archief | 120 | 25-01-08 02:17 |
|
|