iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/35769-zet-3-0-op-2g-iphone.html)

colin_kuijntjes 18-06-09 23:21

Er zit weer leven in :D

Gewoon custom firmware van Michael 2.2.1 erop zetten met iTunes 8.2 in recovery mode en hij doet het weer;)

Maar hier mijn vraag wanneer moet je je backup weer terugzetten naar je iTunes (smsjes en telefoonnummers enzo)
Als je het scherm in iTunes krijgt van 'uw iPhone configureren of later of hoe' ??

emileski 18-06-09 23:24

Stappen op pagina 1 netjes gevolgd en zonder problemen over naar 3.0. Nog steeds unlocked.

grik 18-06-09 23:28

Waar kan ik de custom firmware van Michael 2.2.1. vinden voor Mac OS X???

IK heb nu 3.0 op m'n 2G US 8Gb doordat ik (stom stom stom) dacht dat het niet goed gegaan was...... geen MMS geen film etc. Na het updaten heb ik dus op herstellen gedrukt..... en toen ging het mis.....
Los ik dat op met de custom firmware van Michael 2.2.1??? Laat me dan aub snel weten waar ik die kan vinden, ik word hier gek van!!! Kan het maar niet opgelost krijgen.
Alvast bedankt!

colin_kuijntjes 18-06-09 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grik (Bericht 301126)
Waar kan ik de custom firmware van Michael 2.2.1. vinden voor Mac OS X???

IK heb nu 3.0 op m'n 2G US 8Gb doordat ik (stom stom stom) dacht dat het niet goed gegaan was...... geen MMS geen film etc. Na het updaten heb ik dus op herstellen gedrukt..... en toen ging het mis.....
Los ik dat op met de custom firmware van Michael 2.2.1??? Laat me dan aub snel weten waar ik die kan vinden, ik word hier gek van!!! Kan het maar niet opgelost krijgen.
Alvast bedankt!

https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html

Astjeblieft en succes;)

Lucas 18-06-09 23:37

Hier geupdate zonder problemen. Unlock en activatie waren gewoon gebleven!

colin_kuijntjes 18-06-09 23:38

Maar hoe krijg je nou je backup weer op je iPhone?

haarbal 18-06-09 23:49

Fjetz, ik weet niet hoe je er achter bent gekomen, maar het WERKT.

Bedankt man.

grik 19-06-09 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes (Bericht 301127)

Niet gelukt, ik geef de moed op! Ik kreeg onderstaande foutmelding:
De iPhone kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (20)

Iemand enig idee, gewoon wachten op de unlock voor 3.0 en niet zo ongeduldig doen???:mad::mad::mad::mad::mad:

Toch erg bedankt voor de moeite!

robvanpaassen 19-06-09 02:42

herstel via itunes 7.5 naar 1.1.4 uitgevoerd. daarna met shift herstel via itunes 8.2 naar 2.0.1 gezet. Vervolgens ziet quickpwn mijn iphone niet. wat doe ik fout?

ralfvd 19-06-09 06:52

update van mijn kant (3.0+gsm lock) ; na eindeloos proberen met verschillende firmwares, itunes versies en computers, ging ineens de restore naar 1.1.4 door. Uiteindelijk met foutmelding 1015 ; daarna de handleiding gevolgd zoals die op pagina 12 van deze discussie staat. En een tijd later zat mijn telefoon op 3.0 .

Dus blijven proberen en vingers gekruisd houden.

R01X0 19-06-09 08:52

Update van mijn 2G gedaan, van de custom van Michael 2.2.1, naar 3.0 volledig volgens de eerste posting. Prima, geen foutmeldingen of andere horrorverhalen.

- Push bij de MobileMe mail, super
- Find my iphone super
- verbetering in je contactlijst met diverse nummers, super
etc
etc

Ik wacht wel op de jailbreak, aangezien in nu Bosspreffs mis, om mijn gprs instellingen te kunnen veranderen.

Gr. Remco

beojet 19-06-09 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes (Bericht 301137)
Maar hoe krijg je nou je backup weer op je iPhone?

Linker balk in itunes
Rechter muisklik op de iphone
Selecteer de optie 'terugzetten vanaf reservekopie'
En selecteer de juiste backup.
Voilà!

renking0001 19-06-09 09:34

Perfect handleiding. Update naar 3.0 ging in één keer goed met behoud van alles. Heel erg bedankt. A happy 2g Iphone user :D :) :p :cool:

mdewals 19-06-09 09:48

Update ging vlekkeloos. Stappen uit post 1 gevolgd.

Alleen krijg ik GPRS niet meer aan de praat. Ik zit bij KPN.
Toen ik paar maand terug van Debitel (KPN kaart) naar direct KPN verhuisde kreeg ik sms waardoor mijn instellingen goed stonden.

Nu heb ik 3.0 erop en krijg ik het dus niet aan de praat.
Heb elke mogelijk instelling voor KPN geprobeerd die ik kon vinden. Zie hieronder

Citaat:

APN: internet
user:
password:

APN: portalmmm.nl
user:
password:

APN: internet
user: KPN
password: gprs

APN: internet
user: KPN
password: KPN

en 2 van die sites die je de instellingen geven
SMS ook opnieuw aangevraagd maar die melde dat mijn telefoon niet automatisch ingesteld kon worden.

Kan het zijn dat KPN gewoon OS3.0 nog niet ondersteund?

Als iemand het wel gelukt is hoor ik het graag.

peter1969 19-06-09 09:52

De stappen van pagina 1 doorlopen, en het werk prima:)
Perfecte handleiding!
Bedankt!

Joost213 19-06-09 09:54

Same here, stappen doorlopen en in 1x gelukt.

Thx!

jacobdeboer33 19-06-09 12:37

Voor de mensen waar het mislukt is, en die terug willen.... Niet de moed opgeven, maar gewoon gelijk backup wegzetten itunes 8.2 eraf gooien. Itunes 7.5 erop. Iphone in DFU zetten (pas na installatie 7.5. Shift restore naar 1.1.4. Restore eindigd net voor eind met 1015. Iphone weer in DFU zetten (check of scherm blijft branden in DFU, want dit is vereist) Koppel iphone los. Update naar iTunes 8.2.. Sluit iphone aan. Shift restore naar 2.2.1 orgineel. Dit werkt! blijf proberen suc6

robvanpaassen 19-06-09 13:13

please help, quickpwn 2.2.5 mac ziet iphone niet
 
Ik heb de handleiding gevolgd tot en met de alt-herstel in 8.2 naar 2.0.1. Dit is goed verlopen. Heb nu een iphone met usb kabeltje in beeld.
Als ik quickpwn opstart gebeurt er echter niets. mac draait onder 10.5.7.

Fortissimi 19-06-09 13:17

Al de mensen die hier blij zijn met een werkende (unlocked maar niet jailbroken) 3.0, hebben die ook het probleem van het niet beschikbaar zijn van Youtube?

Ik heb gewoon de update gedaan naar 3.0 waarbij alles van de software in orde is, maar waarbij Youtube niets geeft.

Zijn er mensen (met een 2G) waarbij Youtube wel werk, of is het wachten op een nieuwe "snow"-versie?

Bomans 19-06-09 13:20

Is een gekend probleem en dev-team zou het oplossen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.