Redsn0w waiting for reboot discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jongens.. wie kan mij hier mee helpen, als ik wil herstellen via itunes met shift knop en het ipsw bestandje selecteer geeft ie een fout ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jongens..
wie kan mij hier mee helpen, als ik wil herstellen via itunes met shift knop en het ipsw bestandje selecteer geeft ie een fout aan: de iphone kan niet worden herstelt omdat het firmware bestand niet compatibel is!? iemand een idee hoe ik dit oplos.. er zit een 3.0.1 firmware op en wou deze dan herstellen na 3.0 firmware,om te jailbreaken.. iemand enige informatie? bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
3.0.1 gewoon met redsn0w jailbreaken
|
|
|||
|
|||
en waar haal je die vandaan hij stuurt me door naar een site die niet meer mag
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar het ipsw bestand van 3.0.1.
Als ik mijn iPhone probeer te jailbreaken met die van 3.0 blijft hij hangen op 'waiting for reboot'. Kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
gewoon overnieuw
|
|
||||
|
||||
Had ik ook. Ik heb de kabel toen even losgekoppeld en er weer in gestoken, toen ging hij verder. Heb ook 3.0
|
|
|||
|
|||
Heb redsn0w 0.8 gebruikt voor 3G en 3GS.
Als het waiting for reboot blijft staan kan je ook gewoon even de usb kabel loskoppelen en weer aansluiten. Daarna start je iPhone weer opnieuw in DFU en gaat redsn0w weer verder |
|
|||
|
|||
Waiting for reboot...... Maar het werkt nu door de USB kabel eruit en weer erin te steken. Met grote dank aan Mach2K!!!
|
|
|||
|
|||
Zo gelukkig was er een thread over. Ik probeerde ook een 3.0 3G te jailbraiken voor een collega en op "waiting for reboot" bleeft tie ook hangen. Kreeg het even benauwd.
ik denk dat die tip best in de tutorial mag komen voor de 3.0 3G jailbraik met redsn0w. (sorry voor de topic bump) |
|
|||
|
|||
Excuses
voor het bumpen. Maar ik heb het probleem ook. Aangezien ik al een topic wou maken en toen deze zag. Is er al een oplossing voor? ik heb de Ipod Touch 3.1.3 . |
|
||||
|
||||
twee berichtjes voor jouw.
Usb er even in en uit..... Succes!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde dat het antwoord twee berichten eerder al was gepost, inderdaad, tijdens het rebooten, als hij blijft hangen effe je USB eruit halen en er gelijk weer in.
Werkt 9 van de 10 keer ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Waiting for reboot | fets | Jailbreak | 9 | 08-05-11 12:14 |
Redsn0w Waiting for Reboot | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 18 | 30-09-10 19:05 |
"waiting for reboot" probleem | Djon | Jailbreak | 5 | 05-08-10 14:01 |
'waiting for reboot' op mac bij jailbreak | grietbroek | Archief | 1 | 30-08-09 13:56 |
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen | Fridse | Unlock | 7 | 25-08-09 22:46 |
|
|